ویسی: هرگز به داور اعتراض نمی‌کنم/ جام حذفی را از دست نمی‌دهیم


عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هرگز درخصوص داوری صحبت نمی‌کنم و نخواهم داشت و اگر زمانی حین بازی اعتراض می‌کنم به این دلیل است که خون به سرم نمی‌رسد.

به گزارش سادس، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر پدیده اظهار کرد: به مردم خوزستان و تماشاگران‌مان که امروز سنگ تمام گذاشتند این برد را تبریک می‌گویم. این دیدار از نظر فنی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول بازی دست ما بود و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: حریف نیمه دوم را بهتر شروع کرد که این موضوع طبیعی هم بود زیرا آن‌ها یک گل عقب و درصدد جبران آن بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: از تمام مسئولان تیم که در فصل نقل و انتقالات کمک کردند تا بتوانیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم تشکر می‌کنم. این افرادی که به ما اضافه شده‌اند می‌توانند کمک بزرگی به ما داشته باشند. امروز کلاه‌کج و شریفات بسیار در این برد به ما کمک کردند.

وی ادامه داد: ما دوراندیش هستیم و می‌خواهیم جام حذفی را از دست ندهیم همچنین ما محمد شریفی و یعقوب کریمی را هم به خدمت گرفتیم و توافقات نهایی با مهدی مومنی و دانیال ماهینی نیز صورت گرفته است.

ویسی درباره داوری نیز گفت: هیچ موقع به داوری اعتراض نداشتم و اگر در حین بازی اعتراضی کردم به این دلیل بودم که خون به سرم نمی‌رسد و طبیعی است. اما من بعد از بازی هرگز صحبتی درباره داوری نمی‌کنم و نخواهم داشت.

وی در پایان درباره این گفته مربی پدیده که 70 دقیقه بر بازی مسلط بودند و بعد از روی یک ریباند گل دریافت کردند، عنوان کرد: اینکه بعد از بازی این گونه بگوییم خیلی حرفه‌ای نیست.  همه بازی را دیدند و درست است که از روی ریباند گل زدیم اما باید بدانیم که ریباند و پنالتی هم جزو بازی هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *