باند سرقت‌های مسلحانه در کرمان منهدم شد

دادستان کرمان گفت: پنج نفر از اعضای یک باند سرقت‌های متعدد مسلحانه و اخاذی در کرمان دستگیر شدند، اعضای این باند تا کنون به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه مقرون به آزار و اذیت اعتراف کرده اند.

به گزارش سادس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  کرمان از دستگیری پنج نفر از اعضای یک باند سرقت‌های متعدد مسلحانه و اخاذی در شهر کرمان خبرداد و گفت: اعضای این باند تاکنون به ۱۷ فقرهسرقت مسلحانه مقرون به آزار و اذیت اعتراف کرده‌اند

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در طی شکایات متعدد شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه همراه با ایراد جرح با چاقو موضوع در دستور کار نیروی انتظامی شهر کرمان قرار گرفت و پس از بررسی‌های پلیسی پنج نفر از سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت دستگیر شدند.

سالاری با اشاره به اینکه متهمان هم‌اکنون در بازداشت هستند و تحقیقات در خصوص پرونده ادامه دارد، اضافه کرد: متهمان تاکنون به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه مقرون به آزار و اذیت اقرار داشته و گفته‌اند اموال مسروقه را از طریق دیگر متهمان به کشور متبوع خود ارسال می‌کردند.

دادستان کرمان با تشکر از عوامل پلیسی افزود: پرونده  به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد تا خدشه‌ای به امنیت شهروندان وارد نشود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *