کلیات طرح حمایت از معلولان در کمیسیون بهداشت تصویب شد


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات قانون حمایت از معلولان در این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار شد متقاضیان استفساریه دریافت چهار درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور از واگذاری کار به پیمانکار به دنبال تهیه طرحی برای قانونگذاری باشند چون این موضوع به استفساریه نیاز ندارد.

احمد همتی در گفت‌وگو با سادس در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان، گفت: کمیسیون بهداشت در راستای مذاکرات روز گذشته به ادامه بررسی طرح استفساریه دریافت چهار درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور از واگذاری کار به پیمانکار پرداخت. در نهایت مقرر گردید که متقاضیان این استفساریه این موضوع را در قالب طرحی تهیه کنند و به کمیسیون ارائه دهند چون به نظر می‌رسد این موضوع مشکل قانونگذاری دارد و با استفساریه مشکل حل نمی‌شود.

وی افزود: همچنین در این کمیسیون کلیات طرح قانون حمایت از معلولان به تصویب رسید و قرار شد که بعد از کارهای کارشناسی جزئیات آن در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

همتی در پایان گفت: موضوع مطرح دیگر در کمیسیون، رسیدگی به اختلافات بین پاتولوژیست‌ها و متخصصان علوم پایه برای تاسیس آزمایشگاه بود که در نهایت مقرر شد وزارت بهداشت با کارشناسان مربوطه طی یک ماه آینده به بحث و بررسی پرداخته و نتایج را به کمیسیون اعلام کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *