آغاز فعالیت قرارگاه اربعین در ناجا

 

به گزارش سادس، سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت های اصلی ناجا امنیت اجتماعی و اخلاق عمومی است که در این راستا اقدام به اجرای طرح های مختلف می کند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: شاخصه های امنیتی کشور در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بهبود یافته است و همچنین با کاهش جرائم خشن و افزایش کشفیات مواد مخدر مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم و مسئولین از امنیت مطلوب تری برخورداریم، گفت: نسبت به دیگر کشورها امنیت قابل قبولی داریم در حالیکه ناامنی در کشورهای اطراف وجود دارد.

سردار مومنی تصریح کرد: در حوزه تصادفات هم در پنج ماهه نخست امسال، کاهش آمار را داشته‌ایم، روزگاری در دهه گذشته با هفت میلیون خودرو حدود 28 هزار نفر کشته می شدند اما اکنون که تعداد خودروها به 11 میلیون رسیده تعداد کشته های سوانح جاده ای به 16 هزار نفر رسیده است که همچنان باید حوادث جاده ای کاهش یابد زیرا یک کشته هم براثر این حوادث زیاد است.

وی گفت: قرارگاه اربعین در ناجا فعال شده و کارش را در همه استان ها آغاز کرده است؛ امسال به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز بدون مستندات قانونی داده نمی شود و لذا علاقمندان و زائران از الان برای گرفتن ویزا و گذرنامه و تکمیل مدارک لازم اقدام کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *