600 مرکز بهزیستی توسط خیران اداره می‌شود


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: 600 مرکز بهزیستی در کشور توسط خیران اداره می شود.

به گزارش سادس، حبیب‌الله مسعودی فرید در آئین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر در مجتمع شهید عظیمی بابلسر اظهار کرد: تعداد 600 مرکز بهزیستی از سوی خیران و به صورت هیات امنایی اداره می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: استعدادیابی و توسعه ورزش های همگانی از اهداف مهم برگزاری جشنواره های ورزشی برای فرزندان بهزیستی است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی تصریح کرد: جشنواره امسال با رشد 40 درصدی شرکت کنندگان رو به رو بوده است که بسیار رضایت بخش است.

مسعودی فرید از برگزاری جشنواره فرهنگ و هنر در سال جاری خبر داد و یادآور شد: فرزندانی که در زمینه‌های غیر ورزشی دارای استعداد هستند می‌توانند توانایی خود را در این جشنواره به نمایش بگذارند.

وی برگزاری جشنواره‌ها را برای شکوفائی استعدادهای مختلف فرزندان بهزیستی ضروری دانست و تاکید کرد: تردیدی وجود ندارد که در جشنواره ورزشی امسال افرادی هستند که می‌توانند در عرصه های بین المللی برای کشور افتخار آفرینی کنند و شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها از وظایف مسئولان سازمان بهزیستی است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: انتقال تجربیات از کارهای بسیار ضروری است که امیدواریم در این جشنواره فرزندان بهزیستی موفقیت‌های خوب خود را برای دیگران تشریح کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *