توسعه خدمات غیرحضوری، تسریع در انجام امور مخاطبان است


معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: توسعه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی تسریع امور برای مخاطبان است.

به گزارش سادس، موهبتی معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی در آئین افتتاح ساختمان جدید شعبه بندرکیاشهر، حرکت در مسیر IT را نهضتی ارزشمند دانست که در سال‌های اخیر شکل گرفته و با جدیت دنبال می شود .

وی اقدامات انجام شده در راستای توسعه خدمات غیرحضوری را با هدف تسریع و تسهیل امور برای مخاطبان دانست و اظهار کرد: در کنار برنامه‌های تدوینی، اجرای پروژه‌ها و ساخت آنها نیز به منظور فراهم کردن محیطی مناسب و در خورشأن همکاران و شرکای اجتماعی است تا از این امکانات احساس راحتی بیشتری داشته و رضایتمندی بهتری حاصل شود.

معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی اجرای ساخت این شعبه را به همت دفتر فنی مهندسی و با اجرای کار توسط شرکت خانه‌سازی جلوه‌ای دیگر از عرصه‌های توانمندی سازمان بر شمرد و با ابراز خوشنودی از محیط زیبای شعبه ساخت این پروژه در کمتر از 15ماه در دو طبقه با 1013 متر زیربنا را سندی از اراده و عزم مجموعه برای خدمت رسانی بیشتر معرفی کرد.

مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بسط عدالت و گسترش خدمات به مردم از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، از تامین اجتماعی به عنوان یکی از سازمان های موثر که نقش مهمی دراین عرصه برعهده دارد یاد کرد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه همچنین ضمن قدردانی از تلاشهای پرسنل تامین اجتماعی در ارائه خدمات و ایجاد رضایتمندی درسطح جامعه اظهار کرد: تامین اجتماعی گیلان در سطح استانی و شهرستان از مدیرانی توانمند برخوردار است.

دکتر قربانی نماینده مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی با تبریک هفته دولت و تقارن زیبای آن با آغازین روزهای ماه ذی الحجه ، با اشاره به اینکه کلنگ زنی این پروژه بدست دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان در سفر استانی به گیلان زده شده بود،گفت: ساخت و تکمیل این شعبه در مدت تعیین شده براساس قول مدیرعامل نشان داد  که تامین اجتماعی مجموعه‌ای متفاوت از دیگر سازمان‌ها ونهادهاست که حرف و عمل آن یکی است .

وی با اشاره به بازدید انجام شده از پروژه ساختمان اداری درمانی آستانه اشرفیه افزود: هر چند بدنبال مجوزهای اخذ شده، شهر ما در پیشبرد کارها بسیار جلوتر از سایر قسمت های استان که همزمان شروع طرح داشته اند قرار دارد ولی پیشرفت کار علیرغم تامین منابع از سوی تامین اجتماعی ازسوی پیمانکار درحد انتظار نیست.

دکتر قربانی با بیان تحت پوشش بودن 45 هزار نفر از شهروندان شهرستان در زمره خانواده تامین اجتماعی خواستار تلاش به منظور استفاده مطلوب از ساختمان قدیمی شعبه و همچنین امکان استقلال کانون بازنشستگان بندرکیاشهر از آستانه اشرفیه شد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: همانگونه که مطلعید در برنامه ششم توسعه رشد 8 درصدی پیش‌بینی شده است که 4 درصد آن باید در بهره‌وری منابع باشد لذا همه باید کمک کنند تا تحقق دولت الکترونیک به عنوان یکی از راهکارهای اجرای این امر صورت گیرد.  

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *