مشاور وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی منصوب شد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی نصرالله فتحیان را به عنوان مشاور خود در بهداری رزمی منصوب کرد.

به گزارش سادس و بنابر اعلام وبدا، در متن حکم وزیر بهداشت آمده است:

«جناب آقای نصرالله فتحیان 

   هشت سال دفاع مقدس، صفحه درخشانی در تاریخ ایران اسلامی است که نقطه نورانی و مشعشع آن ایثار و فداکاری‌های نهفته، پنهان و کمتر آشنا در بطن این حادثه عظیم است. مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروهای پزشکی، بهداری، پرستاران و امدادگران از جمله فداکاری‌های کمتر روایت شده در تاریخ حماسه و ایثار این سرزمین است که اکنون لازم است با بازیابی و بازخوانی این چکامه‌های گرد و غبار گرفته از ایام، آنها را چون صفحه‌های نور در منظر و نگاه عموم قرار دهیم.

با عنایت به ضرورت چنین رسالتی بزرگ و مهم و نظر به سوابق درخشان و موثر شما در بهداری دفاع مقدس، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور اینجانب در بهداری رزمی منصوب می‌نمایم تا با هماهنگی معاونت امور اجتماعی نسبت به موارد ذیل اقدام نمائید:

–   ثبت و حفظ آثار بهداری در دوران دفاع مقدس و تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در حوزه سلامت با همکاری و هماهنگی دستگاههای مسئول.

–  تشکیل کارگروه مشترک بهداری رزمی با حضور کلیه معاونت‌ها و ادارات کل مرتبط با این وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیروهای مسلح.

–  تقویت همکاری فیمابین” موسسه ثبت وحفظ بهداری رزمی دفاع مقدس” با این وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی.

–  برگزاری جشنواره بهداری رزمی و تقدیر از رزمندگان و خانواده‌های معظم شهداء، همراه با تهیه و تدوین آثار هنری  شامل سریال، فیلم سینمایی، مستند با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکز استان جهت ارتقاء روحیه ایثارگری در جامعه پزشکی.

موفقیت روز افزون شما را از خداوند حکیم و علیم خواستارم. «

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *