نشست هفتگی سخنگوی شورای شهر با رسانه‌ها


سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری جلسات هفتگی با اصحاب رسانه خبر داد.

به گزارش سادس، علی اعطا ظهر امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان سخنگوی شورای شهر پنجم تهران با اشاره به روند شورای شهر پنجم پیش از تشکیل رسمی و بررسی روند انتخاب شهردار گفت: طبق دستورالعمل و آیین‌نامه شورای شهر باید سرپرست برای شهر تهران انتخاب شود که نهایتا در جلسه صبح امروز دکتر سلیمی به عنوان سپرست شهرداری تهران تا صدور حکم نجفی به عنوان شهردار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم حکم نجفی هرچه زودتر صادر شود، گفت: براساس آیین نامه شورا تمام جلسات به صورت علنی برگزار می‌شود مگر اینکه موضوع مهم و خاصی باشد که بنا به درخواست اعضا مبنی بر غیرعلنی بودن جلسه، موضوع به رأی‌گیری گذاشته شده و اگر دوسوم آرا کسب کند، جلسه مذکور غیرعلنی خواهد بود.

به گفته اعطا از این به بعد جلسات یکشنبه و سه‌شنبه به صورت علنی برگزار خواهد شد و ظهر یکشنبه هرهفته نشست سخنگو با اهالی رسانه برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه علاوه بر جلسات هفتگی با خبرنگاران، دبیران سرویس‌ها نیز جلسات دوره‌ای خواهند داشت، گفت: متاسفانه شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر تغییر و تحول گسترده در بدنه شورا و شهرداری پخش شده است اما اعلام می‌کنم تیم جدید نمی‌خواهد ترکیب را بهم بریزند و نهایتا موضوع تغییر رویکرد در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *