قرارگاه "کمیل" در مرزهای شلمچه، چزابه، مهران و خسروی فعال شد

مدیرکل امورهنری و مناسبت‌های معاونت اجتماعی ناجا گفت: به منظور انعکاس اقدامات انتظامی، ترافیکی و اطلاع‌رسانی مراسم اربعین، قرارگاه فرهنگی اجتماعی کمیل فعال شد.

به گزارش سادس، سرهنگ مهدی یارندی در حاشیه بازدید از مرز خسروی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت راهپیمایی عظیم اربعین و گستردگی فعالیت‌های معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، قرارگاه کمیل با دستور فرمانده ناجا فعال شد.

وی افزود: این قرارگاه که از ابتدای امسال راه‌اندازی شده در زمینه انعکاس رویدادهای انتظامی، ترافیکی و نیز اطلاع‌رسانی به زائران اربعین حسینی اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی اجتماعی کمیل از جمله قرارگاه‌های زیر مجموعه قرارگاه امام علی(ع) است، تصریح کرد: این قرارگاه در چهار مرز شلمچه، چزابه، مهران و خسروی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

یارندی عنوان کرد: ریاست قرارگاه کمیل برعهده سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا است و در هر چهار مرز منتهی به کشور عراق نیز یک نماینده خواهد داشت.

وی افزود: در راستای اثربخشی و کارآمدی اقدامات این قرارگاه، از توان حداکثری معاونت اجتماعی ناجا و رده‌های تابعه در استان ها بهره خواهیم گرفت.

مدیرکل امور هنری و مناسبت‌های معاونت اجتماعی ناجا اظهار کرد: با حمایت‌های فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز بسترهای لازم برای راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی اجتماعی کمیل در مرز خسروی فراهم شده و از آمادگی کامل برای فعالیت در این مرز و سایر مرزهای مسیر تردد زوار اربعین برخوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی ناجا در کنار سایر مجموعه‌های نیروی انتظامی از تمام توان خود برای برگزاری این مراسم جهانی در نهایت امنیت استفاده خواهد کرد و تهیه مستندهای ساخته شده در این زمینه و پخش آن در رسانه ملی مؤید این اقدامات شبانه روزی خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *