بر اساس تفاهم منعقده؛بهره گیری گردشگران ایرانی و ارمنی از خدمات بیمه ای دو کشور

براساس قرارداد همکاری امضا شده بین شرکت های بیمه پارسیان از طرف ایران و روس گستراخ از طرف ارمنستان، اتباع و گردشگران ایرانی و ارمنی می توانند از خدمات بیمه ای در مقصد مقابل استفاده کنند.

به گزارش سادس به نقل از ایبِنا، براساس قرارداد همکاری بین شرکت بیمه پارسیان و شرکت بیمه روس گستراخ که روز پنجشنبه امضا شد، متقاضیان می توانند پیش از سفر با دریافت بیمه نامه از شعب یا نمایندگان بیمه پارسیان در داخل و مبادی خروجی از مزایای بیمه مسافرتی، شخص ثالث و بدنه خودرو در قلمرو ارمنستان استفاده کنند.

از سوی دیگر، انعقاد موافقت نامه همکاری بیمه ای بین شرکت های دو کشور افزون بر فراهم کردن تسهیلات و مزایای برخورداری از پوشش بیمه ای، زمینه ارتقا و توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان را فراهم می کند.

سال گذشته عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی به همراه چند تن از مدیران عامل شرکت های بیمه از جمله بیمه ایران، پارسیان و اتکایی ایرانیان به ایروان سفر کرد که هدف از این سفر گسترش روابط در حوزه بیمه بود.

پس از سفر دی ماه سال گذشته حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به ایروان و مذاکره با سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان، مذاکرات اعضای هیات عالی همراه با همتایان و سپس رفت و آمد متقابل هیات های مختلف، برنامه ها و زمینه های فراوانی برای توسعه همکاری های دو کشور فراهم شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *