مراحل امتیازبندی ۳۵۰۰ پرسنل آموزش و پرورش استان تهران آغاز شد.


سادس/تهران معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغازمراحل تهیه فرم امتیاز بندی بیش از ۳۵۰۰ پرسنل حق التدریس و قراردادی این اداره کل خبر داد.

یوسف بهارلو ظهر سه شنبه ۱۸ آذرماه در جمع خبرنگاران حاضر در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تشریح این خبر گفت: در اجرای قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و با توجه به بخشنامه وزارتی در این خصوص، مراحل تهیه فرم امتیاز بندی بیش از ۳۵۰۰ نفر از پرسنل حق التدریس و قراردادی استان که در سال‌های اخیر با این استان همکاری داشته‌اند، آغاز شده است.

وی افزود: طبق این بخشنامه، سوابق آموزشیاری نهضت که تا قبل از سال ۱۳۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته‌اند، حق التدریس آزاد و مربیان پیش دبستانی که تا قبل از سال ۱۳۹۱ با وزارت آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند و افرادی که از سال ۱۳۸۷ لغایت ۱۳۸۹ به صورت خرید خدمات آموزشی با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بهارلو ادامه داد: بعد از اختصاص سهمیه استخدامی از سوی وزارت متبوع برای استان در ابتدای آذر ماه ۱۳۹۹، مراحل تهیه و تنظیم فرم امتیازبندی برای انتخاب افراد با امتیازات بالاتر در مناطق ۲۱ گانه استان آغاز شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فرم‌های امتیازبندی جهت تجمیع در استان و انتخاب افراد تا پایان روز نوزدهم آذر ماه به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: افراد انتخاب شده جهت گذراندن ۲۵ واحد دانشگاهی به وزارت متبوع معرفی خواهند شد و بعد از گذراندن واحدهای درسی مذکور و دریافت مجوز گزینش، صرفاً به عنوان نیروی آموزشی به صورت پیمانی به استخدام وزارت آموزش درخواهند آمد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *