حسین زهی: توجه به ظرفیت‌های داخلی کلید شکست سیاست‌های خصمانه است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سیاست های خصمانه غربی روشن است و مادامی که این سیاست ها پابرجاست ما با تکیه بر ملت بزرگ ایران و ظرفیت های درونی کشور می توانیم این سیاست ها را شکست دهیم.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با سادس، با تاکید بر ضرورت توجه به ظرفیت های داخلی برای خنثی سازی تحریم ها، بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز چه جمهوری خواهان و چه دموکرات ها در خصوص ایران اتفاق نظر داشته و تفاوتی بین سیاست های این دو حزب آمریکایی علیه ملت ایران وجود ندارد. همان طوری که رهبری تاکید داشتند چشم امید ما نباید به تغییر رئیس جمهور آمریکا باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: ما ملت بزرگی داریم که ۴۰ سال در برابر تحریم های ظالمانه ایستادند و پشتوانه دولت های مختلف بودند. ما در داخل کشور دارای ظرفیت های ویژه ای در حوزه های مختلف هستیم و تجربه نیز ثابت کرده هر کجا به درون متکی شدیم، توانستیم قدرتمند شویم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: اگر به خودمان و ظرفیت های داخلی خودمان اعتماد کنیم قطعا دیگر نیازی نیست چشم امید به غربی ها داشته باشیم. سیاست های خصمانه غربی روشن است و مادامی که این سیاست ها پابرجاست ما با تکیه بر ملت بزرگ ایران و ظرفیت های درونی کشور می توانیم این سیاست ها را شکست دهیم.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: توجه به ظرفیت های درونی و باور به جوانان کشور راه حل ریشه ای برای شکست سیاست های خصمانه است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *