دشان: ژیرو از بهترین مهاجمان جهان است


دشان: ژیرو از بهترین مهاجمان جهان است

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد که تیمش بیشترین شانس را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد. او به ستایش از ژیرو پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های اوکراین، فنلاند، بوسنی و قزاقستان هم‌گروه است.

دشان درباره گروهی که تیمش در آن قرار دارد، گفت: فرانسه بیش‌ترین شانس را برای صدرنشینی در این گروه و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد اما نباید بیش از حد مغرور شویم. درست است که روی کاغذ ما قوی‌ترین تیم هستیم اما حریفان را دست کم نمی گیریم و با نهایت تمرکز و انگیزه در هر دیداری به میدان می رویم.

او ادامه داد: اوکراین و فنلاند تیم‌های خوبی هستند و بوسنی هم نشان داده که حریف خوبی است اما ما به دنبال صدرنشینی و صعود به عنوان تیم نخست هستیم.

دشان درباره درخشش اولیویه ژیرو با پیراهن چلسی گفت: ژیرو همواره مورد انتقاد قرار می‌گیرد که بعضی از این انتقادها ظالمانه هستند. او از نظر شخصیتی بسیار قوی است و همواره تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. ژیرو حتی زمانی که گل نمی‌زند هم مفید ظاهر می‌شود. او اکنون در چلسی به روزهای اوج برگشته است و امیدوارم که هم‌چنان زیر نظر لمپارد خوب ظاهر شود. او از بهترین مهاجمان جهان است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *