مصوبه مجلس در خصوص اقدام راهبردی و صیانت از منافع مردم، پیام مقاومت ملت ایران بود

به گزارش سادس، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا صبح امروز پنجشنبه ۱۳ آذرماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک اظهار کرد: در هر نظامی نهاد های فرهنگی و تبلیغی بازوان توانمند آن نظام هستند و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از قوی ترین، منسجم ترین و کارآمدترین نهادهای فرهنگی کشور است.

وی تصریح کرد:  تبلیغات اسلامی به تمامی ابعاد فرهنگ و تبلیغ دین باید توجه کند. همانطور که نظام سلطه برای تبلیغ آرمان های خود از همه ابزار ها استفاده می کند در نظام اسلامی باید به مراتب از شیوه ها و ابزارهای کارآمد و نوآوری در تبلیغ آموزه های دینی استفاده شود.

نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد تصریح کرد: تبلیغات اسلامی باید از همه روش های نوین در راستای تبلیغ دین استفاده کند.

وی بیان کرد: امپراطوری نظام سلطه برای پیشبرد اهداف خود از تمامی ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی استفاده می کند ، چرا ما برای تبلیغ دین خود از این ابزار ها استفاده نکنیم.

نوش آبادی اظهار کرد: ۱۵ خرداد، هویت و شناسنامه دیار پانزده خرداد است ، چرا که بنای انقلاب، از ۱۵ خرداد سال ۴۲ نهاده شده است و باید این از این ظرفیت فرهنگی، تاریخی و تمدنی در تبلیغات استفاده شود.

وی تاکید کرد: باید با گفتمان اقناعی به شبهات نسل جوان پاسخ دهیم نه صرفا با سخنرانی و مراسم و تبلیغات صوری .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار مردم از مسئولان این است که هم تلاش کنند تمامی تحریم های ظالمانه برداشته شود و هم با عزت و اقتدار زندگی کنند تا دشمن مجبور به عقب نشینی شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *