پاسخ در خور «جنایت تروریست ها» نزنیم؛ می زنند

زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس در گفتگو باسادس:
ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای و یکی از مدیران صنعت دفاعی کشور ضایعه‌ای دردناک برای ملت ایران و خصوصا صنعت هسته‌ای و دفاعی خواهد بود.

این نوع ترورها انگیزه بیشتری در میان جوانان و دانشمندان برای مجاهدت در مسیر علمی برای پیشبرد اهداف کشور ایجاد می کند.

ترور شهید محسن فخری زاده پیام جدی را برای تفکر اصلاح طلب غرب گرا از باب اینکه خوش بینی و اعتماد بیش از حد، ساده اندیشی در ارتباط با مذاکره با آمریکا اشتباه است و بدانند احیای برجام نتیجه‌ای جز ترور و تحریم ندارد، داشت.

آمریکا و همپیمانش در هر شرایطی به دنبال دشمنی و خصومت با ملت ایران است و در مسیر نقض حقوق ملت ایران از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد و این ترور هم نشانه ای از اوج خصومت و استیصال آمریکا در برابر عظمت دانشمندان ایرانی و توان علمی جمهوری اسلامی ایران است.

قطعا در مقابل این نوع تروریسم مواضع قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده خواهد بود، انتظار ملت سرافراز ایران و دانشمندان جوان از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران پاسخی در خور، کوبنده و قاطع به این اقدامات است.

مجلس همچنان پیگیرارائه پاسخی کوبنده در ارتباط با شهادت سردار سلیمانی است و همچنین در ارتباط با ترور شهید فخری زاده باید اقدامات قاطع نسبت به دشمنان نظام صورت بگیرد تا به نوعی بازدارندگی فراهم شود و دشمنان نظام جرات این گونه اقدامات و تکرار آن را به خود ندهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *