تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


یک عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به گزارش سادس، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

محمدمهدی زاهدی به رئیس جمهور: تسریع در پرداخت بودجه بیمه سلامت و دستور به سازمان برنامه و بودجه در این خصوص.

حبیب الله دهمرده به رئیس جمهور: ضرورت اختصاص بودجه کافی به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری.

عباس مقتدایی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت حل مشکل بیمه خبرنگاران و توجه به مطالبات آنها. به وزیر صمت و رئیس جمهور: ضرورت مدیریت توزیع آرد و جلوگیری از تاخیر در تحویل آن به نانوایی‌ها و همچنین ضرورت تعیین تکلیف آنی دارایی‌های ایران در کره جنوبی. به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: درخصوص درخواست پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی پست.

کمال حسین پور به وزیر بهداشت و درمان: ضرورت تجهیز بیمارستان سردشت به دستگاه سی تی اسکن.

هاجر چنارانی به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم پاسخگویی این وزارتخانه و دستگاه‌های زیرمجموعه به نمایندگان مردم.

رسول فرخی به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر صمت: تخصیص سهمیه آرد کافی به بخش دیلمان و روستاها و مناطق اشکورات با توجه به زمستان‌های سخت این مناطق.

محمدتقی نقدعلی و ۲۷ نفر از نمایندگان دیگر به وزیر بهداشت و درمان: لزوم حل مشکل پرداخت حق ویزیت بیماران دیابتی

مهرداد گودرزوند چگینی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم ایجاد و تقویت شبکه اینترنت عمارلو و خورگام و بخش هایی از شهرستان رودبار. به وزیر صمت: لزوم تعیین تکلیف معدن سنگرود شهرستان رودبار.

مجتبی بخشی‌پور همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت اتخاذ تدابیر فوری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در مقابل گرانی های اخیر.

علی اصغر عنابستانی به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان دیگر به وزیر بهداشت و درمان: لزوم بازنگری در بخشنامه سازمان غذا و دارو درباره توزیع متادون در داروخانه ها و مراکز ترک اعتیاد.

جلال محمودزاده به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: درخصوص لزوم صدور مجوز برای سایر شرکت‌های اینترنتی برای استفاده از ظرفیت‌های خالی فیبر نوری شرکت مخابرات. ضرورت افزایش کیفیت و کمیت خدمات پستی کشور.

محمد کعب عمیر به وزیر صمت: دلایل افزایش قیمت آجر توسط آجرپزی‌ها در ماه‌های اخیر چیست؟ چرا وزارت صمت روی قیمت‌ها نظارت نمی‌کند؟

انور حبیب زاده بوکانی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تهیه به موقع نهاده‌های کشاورزی و دامی.

عباس مقتدایی به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به درخواست جمعی از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان و فنی و حرفه‌ای. به وزیر صمت: ضرورت مدیریت قیمت فولاد و سیمان

شهباز حسن پور بیگلری به رئیس جمهور: تسریع در پرداخت مطالبات شرکت‌های نیروگاهی برق کشور.

کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر راه و شهرسازی: درباره ضرورت تحرک بیشتر برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهرها و تلاش برای برخورداری از مزایای شهرنشینی.

حسینعلی حاجی دلیگانی به همراه ۲۳ نفر از سایر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: علت کسورات بیش از حد حقوق دانشجو – معلمان با توجه به تعطیلی دانشگاه فرهنگیان به دلیل کرونا و آموزش مجازی چیست؟ به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت رسیدگی ویژه به امکانات آموزشی، رفاهی و معیشتی دانش آموزان مدارس استثنائی. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت نظارت بیشتر بر تولید و توزیع لوازم یدکی خودروها. درباره لزوم رسیدگی به رفع انحصار تولید تراکتور، تعدیل قیمت، عرضه نامحدود و صادرات این دستگاه با ایجاد فضای رقابتی در داخل کشور. به وزیر دادگستری: لزوم احتساب سقف مالیاتی موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات‌های مستقیم سال ۹۹ درخصوص حقوق کارکنان شوراهای حل اختلاف. 

حسن نوروزی به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان دیگر به وزیر صمت: لزوم جلوگیری از خام فروشی محصولات معادن ایران

جواد نیک بین به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم توجه به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان درخصوص نهاده‌های دامی و نظام توزیع آن که منجر به بالا رفتن جهشی قیمت گوشت و مرغ شده است، چیست؟ به رئیس جمهور: چرا باید تراز ورود و خروج صندوق توسعه ملی در سال ۹۹ منفی باشد؟ به وزیر صمت: چرا به مشکلات قطعه سازان خودرو توجه نمی‌شود؟ لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات و موانع واحدهای صنعتی راکد و معادن غیرفعال

غلامعلی کوهساری به وزرای صمت و جهاد کشاورزی: لزوم تامین روغن و آرد قنادان استان گلستان به ویژه شهرستان آزادشهر و حل مشکلات مربوط به مالکیت زمین‌های زراعی و باغی مردم و عدم اجرای ماده ۵۶ قانون جنگل‌ها و مراتع در استان به ویژه در شهرستان‌های رامیان و آزادشهر.

بهروز نجم آبادی به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان: لزوم اقدام عملی برای حل مشکل دندانپزشکی برای توده مردم به ویژه طبقات پایین‌تر.

امانقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس به وزیر جهاد کشاورزی: چرا بذر مورد نیاز گندمکاران استان گلستان تامین نمی‌شود؟

فرهاد بشیری به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: لزوم و مدیریت کنترل بازار و توجه جدی به معیشت مردم و تامین کالاهای اساسی و ساماندهی بازار خودرو و فولاد.

عبدالجلال ایری به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: چرا خسارت سیل سال ۹۸ کشاورزان خوزستان و گلستان علی رغم قول‌های مکرر دولت پرداخت نمی‌شود؟

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *