اصغری مقدم: تیم‌های فوتسال کلافه، سردرگم و بلاتکلیف هستند


اصغری مقدم: تیم‌های فوتسال کلافه، سردرگم و بلاتکلیف هستند

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: بلاتکلیفی بلای جان فوتسال است.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم سن ایچ ساوه در گفت‌وگو با سادس در مورد وضعیت این تیم گفت: واقعا کلافه، سردرگم و بلاتکلیف هستیم. تمرینات را هفته قبل تعطیل کردیم اما دوباره از شنبه جسته و گریخته تمرین می‌کنیم تا بدن بازیکنان افت نکند.

وی با بیان اینکه بلاتکلیفی بلای جان تیم‌های فوتسال شده است تاکید کرد: منتظریم تا ۵ آذر مجوزها صادر شوند و بعد از آن تمرینات را با جدیت بیشتری پیگری کنیم اما هنوز خبر تازه‌ای نیست و این باعث کلافگی ما شده است.

سرمربی سن ایچ با بیان اینکه باید وضعیت فوتسال را مشخص کنند اظهار کرد: اگر قرار نیست لیگ را برگزار کنند بگویند. کسی که تصمیم گیر است از مریخ نیامده و می‌تواند جوابی قانع کننده بدهد. حداقل بگویند مجوز نمی‌دهیم که هم بازیکنان را در این شرایط کرونایی نگه نداریم هم هزینه اضافه نکنیم و از بلاتکلیفی هم دربیاییم.

اصغری مقدم با بیان اینکه اولویت اصلی برای تیم‌ها مجوز برگزاری بازی‌هاست گفت: طبیعتا دوست داریم بازی‌ها به صورت لیگی و رفت و برگشت برگزار شود و برای این شیوه آماده شدیم اما حالا که مجوز برگزاری هم صادر نشده شاید به برگزاری متمرکز هم راضی باشیم تا همه از بلاتکلیفی دریبایند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *