تشکر رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از رئیس قوه قضائیه در ماجرای صید ترال

به گزارش سادس، سمیه رفیعی در صفحه رسمی توییترش نوشت: «در مورد قضیه‌ ممنوعیت ⁧‫صید ترال‬⁩، نکته‌ای که در جلسه اخیر با آقای رئیسی برایم بیش از پیش مسجل و مایه‌ دلگرمی خودم و همکارانم در فراکسیون محیط زیست شد، عزم قوی و حمایت همه جانبه‌ ایشان از این طرح هست که بسیار بر به ثمر رسیدن آن تاکید داشتند.

جای خوشحالی دارد که نفر اول ⁧‫دستگاه قضا‬⁩ از ابتدای حضورشان پیگیر این ماجرا بوده‌اند. ایشان پس از سفرهایی به مناطق مربوطه و شنیدن صحبت‌های مردم محلی و بررسی‌های قضایی، برخورد با ترال‌ها را در دستور کار قرار دادند و بدون کوچکترین تسامحی، دستور توقف ۱۴۰ ترال مخرب را صادر کردند.

اگر یاری قوه‌ قضائیه و برخی نهادهای دیگر نبود، قطعا مجلس و فراکسیون محیط زیست با موانع بیشتری در سر راه پیگیری موضوع ترال و به سرانجام رساندن آن مواجه می‌شد و احتمال طولانی‌تر شدن فرایند تصویب قانون توقف ترال فانوس ماهیان وجود داشت که بحمدالله چنین نشد.

آقای ⁧‫رئیسی‬⁩ در جلسه‌ی اخیر بر این موضوع نیز تاکید کردند که ⁧‫محیط زیست‬⁩ مصداق بارز حقوق عامه است و قوه‌ی قضائیه بسیار بر حفاظت و حمایت از آن تاکید دارد. حقیقتا بینش و نگاه عمیق ایشان نسبت به مسائل محیط زیست، درخور بسی تقدیر و سپاس‌گزاری است.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *