فاضلی: حواشی بر اصل فوتبال قالب شده است


فاضلی: حواشی بر اصل فوتبال قالب شده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حواشی بر اصل فوتبال قالب شده است.

به گزارش سادس، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا، اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم یاد استاد دهداری، استاد اخلاق را زنده کنم. در این روزهایی که حاشیه به اصل فوتبال قالب شده، امیدوارم همه پیرو مکتب دهداری باشیم تا پیشرفت فنی داشته باشیم. حواشی مثل یک علف هرز جلوی پیشرفت مسائل فنی را می‌گیرد. 

وی افزود: بازی برابر سایپا برای هر دو تیم سخت است. سایپا تیم جوان و هماهنگی است و نفراتی مثل حسین ماهینی را اضافه کرده است. به بازیکنان گفته‌ام از بازی برابر تراکتور هم سخت‌تر است و اگر می‌خواهیم سربلند و با عملکرد خوب  از زمین خارج شویم، مهم است که سطح انگیزشی تیم بالا باشد. ما می‌توانستیم الان ۶ امتیازی باشیم اما الان دیگر به بازی‌های گذشته فکر نمی‌کنیم. 

او ادامه داد: مربیان جوان چون زیر ذره بین هستند، فشار زیادی را تحمل می‌کنند. جامعه فوتبال باید این مربیان را حمایت کنند و فشار روی آنها کمتر شود. امیدوارم آنها الگوهای خوبی را انتخاب کنند. 

وی درباره مسائل داوری هم گفت: دو هفته از لیگ گذشته و حواشی زیادی در لیگ رخ داده است. باید جلوی این مسائل گرفته شود. 

او درباره روزبه شاهعلی‌دوست هم گفت: خوشحالیم او را در تیم خود داریم اما بعد از درخشش در تیم ما دوست دارم با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند. البته الان برای خداحافظی زود است اما آرزوی قلبی من این است که با پیراهن سایپا خداحافظی کند. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *