مردم برای قطع زنجیره شیوع کرونا با جدیت همکاری کنند

محمد علی پور در گفت و گو با سادس با اشاره به محدودیت های دوهفته ای برای مقابله با شیوع کرونا ویروس گفت: مردم باید ضمن همکاری به توصیه های مسئولین ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند، مردم باید ضمن رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری ها از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند،همه باید برای قطع زنجیره کرونا همکاری کنیم.

وی افزود: با توجه به آمار فوتی ها باید توجه کنیم که فوت هر هموطن موجب می شود چندین خانواده عزادار شوند، آمار بالای ۴۵۰ نفره فوتی های ناشی از این ویروس ناراحت کننده است، تک تک این افراد خانواده ای دارند و با فوت این افراد کل ملت ایران داغدار می شوند.

نماینده مردم ماکو اظهار کرد: باید استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی را جدی بگیریم، تعطیلی برخی مشاغل  نیز باید به صورت کارشناسی انجام شود و به گونه ای نباشد که برای مثال ما بازار را تعطیل کنیم اما دستفروشان به کار خود ادامه دهند و موجب تجمع شوند.

علیپور اضافه کرد: همه باید با همکاری در این مدت مباحث را جدی بگیریم تا براساس نظرات کارشناسان این حوزه با رعایت پروتکل ها زنجیره شیوع ویروس را قطع کنیم و با همکاری از شدت افزایش آمار جلوگیری کنیم و نگذاریم این ویروس بیش از این مردم ما را دچار مشکل کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *