سمیعی: قبل از بازی فینال پشتیبانی مالی و لوجستیکی خوبی از تیم خواهیم داشت

به گزارش سادس، جعفر سمیعی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: به آقای گل‌محمدی تبریک می‌گویم که به عنوان بهترین مربی غرب آسیا انتخاب شدند.

وی درباره شکایت باشگاه النصر عربستان هم گفت: علارغم همه شیطنت‌ها مثل محروم کردن عیسی آل‌کثیر، خدا را شکر باشگاه پرسپولیس هم در مستطیل سبز پیروز شد و هم در خارج از زمین باشگاه النصر را شکست دادیم. باشگاه النصر ابتدا یک شکایت به کمیته انضباطی و اخلاق AFC برده بود که بازیکنان جدید باشگاه خارج از مهلت قانونی به ثبت رسیده‌اند. در این مرحله  تیم حقوقی باشگاه دفاعیع تنظیم کرد و کمیته انضباطی AFC شکایت النصر را رد کرد. مجددا آنها شکایت دیگری به کمیته استیناف ثبت کردند و یک لایحه ١٢٣ صفحه‌ای ارسال کرده بودند. آنها گفته بودند باشگاه پرسپولیس شرایط لازم برای حرفه‌ای شدن ندارد و کمیته استیناف شکایت النصر را رد کرد و این باشگاه را جریمه کرد.

وی درباره وضعیت محرومیت عیسی آل‌کثیر هم گفت: یک دفاعیه به دادگاه عالی ورزش ارسال کرده‌ایم تا رای محرومیت عیسی آل‌کثیر تعلیق شود.

سمیعی درباره روند جذب بازیکن جدید در پرسپولیس هم گفت: ان‌شاءالله در یکی دو روز آینده اتفاق می‌افتد.

او درباره روند آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: از آقای گل‌محمدی و کادر ایشان و همینطور سید جلال حسینی و بازیکنان تشکر می‌کنم که یا وجود مشکلات فراوان از هیچ کوششی دریغ نکردند. ما هم تلاش می‌کنیم تا قبل از بازی فینال پشتیبانی خوبی از نظر مالی و لوجستیکی داشته باشیم و جای هیچ نگرانی نیست. ان‌شاءالله با قهرمانی یک جشن ملی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *