نقی کلانتری: امیدوارم انتخابات کشتی مازندران بی‌حرف و حدیث برگزار شود


نقی کلانتری: امیدوارم انتخابات کشتی مازندران بی‌حرف و حدیث برگزار شود

رئیس سابق هیات کشتی مازندران گفت: امیدوارم انتخابات هیات کشتی مازندران در فضایی عادلانه و بدون حرف و حدیث برگزار شود.

به گزارش سادس، اصغر ثمربخش پس از حدود ۱۲ سال حضور در راس هیات کشتی مازندران، از کشتی این استان که مهم‌ترین قطب کشتی ایران محسوب می‌شود، خداحافظی کرد و حالا باید فرد جدیدی جایگزین وی شود.

پیش از این ۱۱ نفر به نامهای مجتبی ابراهیمی، محسن بابایی، حبیب‌الله جعفری، عمران زارعی، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، بهنام طیبی، سیدجواد هاشمیان، عسکری محمدیان، حمید محمدنژاد و فرامرز نقیبی آمادگی خود را برای حضور در انتخابات آماده کرده اند که حضور چهره های شاخص کشتی، تنور انتخابات مازندران را گرم خواهد کرد.

نقی کلانتری که پیش از ثمربخش چندین سال رئیس هیات کشتی مازندران بوده، دوباره قصد بازگشت دارد و برای انتخابات کاندیدا شده است.

کلانتری در گفتگو با خبرنگار سادس، در مورد حضور در انتخابات جدید هیات کشتی این استان گفت: این کار ادای دین است. با توجه به جایگاه کشتی مازندران احساس کردم می توانم بار دیگر سکان هدایت کشتی مازندران را بر عهده گرفته و خدمتگزار باشم. برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدتی دارم که با کمک پیشکسوتان مازندران قصد داریم در تمام رده ها قهرمان کشور شده و قهرمانان جهان و المپیک به ورزش کشور تحویل دهیم.

او که از جانبازان شیمیایی دوران جنگ تحمیلی است، همچنین گفت: برای رسیدن به اهداف خود باید از پتانسیل موجود در استان استفاده کرد. باید اسپانسرهای مازندران را پای کار آورد و از آنها درست استفاده کنیم. امیدوارم انتخابات در فضایی عادلانه برگزار شود و حرف و حدیثی در آن نباشد. معتقدم هیات کشتی مازندران باید بازوی فدراسیون کشتی باشد تا کارها پیش رود. من برای خدمت آمده ام و ان‌شاءالله شاهد انتخابات سالمی خواهیم بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *