باکاری سانیا: در آرسنال همه از رویارویی با چلسی می‌ترسیدند


باکاری سانیا: در آرسنال همه از رویارویی با چلسی می‌ترسیدند

مدافع سابق توپچی‌های لندنی فاش کرد این تیم بیش از هر تیم دیگری از رویارویی با چلسی هراس داشت.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، باکاری سانیا می‌گوید آرسنال همیشه مقابل چلسی از خود بازنده بوده است و از تقابل با چلسی بسیار بیشتر از هر تیم دیگری هراس داشت.

مدافع راست سابق فرانسوی، هفت سال را در آرسنال سپری کرد و سه فصل پس از آخرین قهرمانی توپچی‌ها در لیگ برتر به این تیم پیوست. 

او قبل از پیوستن به منچستر سیتی، فقط در یک دوره جام حذفی به قهرمانی رسیده بود.

آرسنال در این سال‌ها برای کسب قهرمانی تلاش زیادی داشت ولی چلسی در بین باشگاه‌ها موفقیت زیادی را تجربه کرد و توپچی‌ها به طور مرتب در این دوره تلاش می‌کردند تا از آبی‌ها بهتر شوند.

باکاری سانیا گفت: ما فقط بازی به بازی انجام می‌دادیم و برنده می‌شدیم اما بدیهی است وقتی که مجبور شدیم در بازی‌های خاص برابر مدعیان ظاهر شویم  ناکام بودیم و شکست می‌خوردیم. شاید به این دلیل باشد که ما به خودمان فشار زیادی وارد کردیم. بیشتر بازی هایی که ما مجبور بودیم بازی کنیم، بازی خوبی داشتیم و برنده شدیم اما به عنوان مثال وقتی مجبور بودیم مقابل چهار تیم برتر بازی کنیم، در آن زمان بازی با آنها مشکل داشتیم. من معتقدم که خودمان را ارزیابی نکردیم. بازی برابر چلسی چیز دیگری بود و همیشه برابر این تیم مشکل داشتیم.

سانیا در کنار تعدادی از ستاره‌های چلسی در تیم ملی فرانسه بازی کرد و معتقد است که هم‌تیمی‌های سابق وی از بازی در باشگاه استمفوردبریج بسیار بیشتر راضی بودند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *