مجلس یازدهم مسیر اقتصاد نفتی را به اقتصاد کشاورزی تغییر می‌دهد/ مزیت های نسبی حوزه کشاوری برای تحقق اقتصاد مقاومتی

محسن علیزاده منتخب مردم سپیدان و بیضا در مجلس یازدهم واز فعالین بخش کشاورزی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری سادس:
بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قطعا اولویت همه نمایندگان مجلس است، برای اینکه خیلی سریعتر بتوانیم به این موضوع برسیم باید پایه‌های اقتصادی کشور را تغییر دهیم و اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی عملیاتی کنیم.

اقتصاد و معیشت زمانی به نقطه مطلوب می‌رسد که پایه اقتصادی تغییر کند، ما باید برای حل این موضوع اقتصاد کشور را از اقتصاد نفتی به بخش کشاورزی که مزیت نسبی بسیار بالایی هم دارد انتقال دهیم.

برای تحقق این مهم به امید خدا در کمیسیون کشاورزی مجلس آتی برنامه‌های مدون و بسیار خاص و ویژه‌ای داریم که حتما دنبال خواهیم کرد.

در رابطه با گمانه زنی‌ها برای کمیسیون کشاورزی به نظر بنده به عنوان یک متخصص در این حوزه باید کسی رئیس کمیسون کشاورزی مجلس شود که هم دارای تخصص در این زمینه باشد و هم دارای سوابق اجرایی موفق در این بخش باشد.

در بین گزینه‌هایی تا به امروز برای ریاست کمیسیون کشاورزی اعلام آمادگی کردند با بررسی هایی کارشناسی که اینجانب به عنوان فعال بخش کشاروزی انجام دادم مطلوب‌ترین گزینه برای کمیسیون کشاورزی دکتر محمدجواد عسکری می باشد.

رئیس مجلس یازدهم باید یک شخص انقلابی، جهادی با نگرش فراجناحی باشد که به تمام سلایق احترام بگذارد و به همه نمایندگان به صورت عادلانه فضای کار و صحبت را بدهد.

رئیس مجلس نباید خودش را در راس همه نمایندگان بداند و مانند سایر نمایندگان نوکر و خدمتگذار مردم باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *