مجلس رئیس افراطی نمی خواهد/ به دنبال خفه کردن صداها نباشیم

هاجر چنارانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس و منتخب مردم نیشابور در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری سادس:
در انتخابات رئیس و هیئت رئیسه مجلس به کسی رای می دهم که افراطی نباشد و طرح‌های جهادی و کارهای عملی اش را دیده باشم و با ورودش به عنوان مدیر در بخش‌های مختلف تحولات عظیمی را ایجاد کرده باشد و طرفدارهمه افکار و سلایق باشد و به دنبال خفه کردن صداها نباشد.

همزمان با رزمایش همدلی تمام پتانسیل های مردمی و گروه‌های جهادی در کنار نهادهای انقلابی پای کار آمدند و زحمت کشیدند، دولت هم با همه توان تمام تلاشش را در مبارزه با ویروس کرونا و جبران اقتصادی و اجتماعی حاصل از آن انجام داد.

بنده هیچ گاه مدافع این دولت نبودم اما در این شرایط فعلی مشاهده می‌شود که به هیچ عنوان این دولت در برابر کرونا کوتاهی نکرده است؛ باوجود تحریم ها، عدم فروش نفت و آماده نبودن زیر ساخت‌های مالیاتی چه توقع بیشتری باید از این دولت داشته باشیم.

قول‌های دولت مثل سبد معیشتی مردم و برنامه‌هایی که برای ماه رمضان بود توسط مجلس نظارت و پیگیری می شود، باید بدانیم اگر جای دولت باشیم آیا در شرایط فعلی می توانستیم بیشتر از این کاری انجام دهیم.

با توجه به ویروس کرونا که جهانی را درگیر خودش کرده است به نظر بنده دولت هر کاری می توانست انجام داده و مجلس هم همیشه کمک کرده است، این قصه کرونا از مشکلاتی که ما تامدت ها با آن درگیر هستیم مجلس هم باید موضوع کرونا و هم موضوعات عادی جامعه را بررسی کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *