مطرح‌کردن گزینه های مختلف برای ریاست مجلس شیطنت رسانه‌ای است/ نمایندگان منتخب به دنبال نجات اقتصاد کشورهستند

اولویت ها و برنامه های مجلس یازدهم کاملا مشخص است؛ نمایندگان منتخب به دنبال نجات اقتصاد کشورهستند و به نوعی بحث اقتصاد، اشتغال ومعیشت در اولویت امورمجلس یازدهم قرار دارد.

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس و منتخب مردم اندیمشک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری سادس:
جایگاه ریاست مجلس محل تنازع و کسب قدرت نیست قطعا کسی که این مسئولیت خطیر را به عهده می گیرد کار بزرگی به او واگذار می‌شود.

شخصیت‌هایی که به نوعی واجد شرایط ریاست مجلس هستند به یک بلوغی رسیدند و به احتمال فراوان قبل از شروع مجلس برای انتخاب رئس قوه مقننه با نمایندگان محترم به توافقی خواهند رسید، به این علت شاید رقابتی برای ریاست مجلس وجود داشته باشد اما این رقابت محل تنازع نیست.

با توجه به اینکه اکثریت نمایندگان مجلس یازدهم اصولگرا هستند و گزینه‌های ریاست هم از این طیف خواهد بود؛ اعتقاد بنده بر این است قبل از آغاز به کار مجلس، دوستان و بزرگان برای انتخاب گزینه ریاست مجلس به نتیجه واحد خواهند رسید؛ کما اینکه ما هنوز یک ماه برای انتخاب رئیس مجلس فرصت داریم.

مطرح‌کردن گزینه های مختلف برای ریاست مجلس بیشتر گمانه‌زنی و شیطنت رسانه‌ای است، به نظر می‌رسد با انتشارمتعدد این دست اخبار پروژه ایجاد انشقاق واختلاف بین مجلس یازدهم در دست طراحی باشد واین افراد سعی می‌کنند آرزوهایشان را تحت عنوان گفتمان این مجلس مطرح کنند.

اولویت ها و برنامه های مجلس یازدهم کاملا مشخص است؛ نمایندگان منتخب به دنبال نجات اقتصاد کشورهستند و به نوعی بحث اقتصاد، اشتغال ومعیشت در اولویت امورمجلس یازدهم قرار دارد.

با توجه به شرایط تحریمی و محدودیت‌های ایجاد شده برای کشورعزیزمان جهت تحقق اقتصاد بهتر باید به دنبال ایجاد فرصت های شغلی بیشتر باشیم، بهتراست برای تحقق جهش تولید منابع جدید تعریف شود و با اتکا به منابع داخلی شرایط کشور را برای جهش تولید آماده کنیم.

یکی از اولویت های مجلس در شرایط کرونایی توجه به مشاغل آسیب دیده ازکرونا است، همزمان با شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی مردم مضاعف شده است مجلس یازدهم در کوتاه مدت برای شرایط کرونا وپسا کرونا در گام اول به عنوان یک اولویت حل معیشت مردم را مدنظر قرار دهد.

در اولویت بندی چهارساله مجلس ضمن اینکه باید به اقتصاد، اشتغال ومعیشت توجه کنیم، پیگیری موضوعات فرهنگی و اجتماعی کشور و رفع آسیب‌های اجتماعی هم از اولویت های ما خواهد بود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *