تعطیلی لیگ هندبال تصمیم درستی است


 تعطیلی لیگ هندبال تصمیم درستی است

سادس/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: ماه رمضان در پیش است و به تعویق انداختن بیش از حد زمان لیگ کیفیت لیگ این فصل و فصل آینده را تحت تاثیر منفی خود قرار می دهد.

محسن طاهری در گفت و گو با سادس، در خصوص تعطیلی ادامه لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور احساس می‌کنم، اگر لیگ تعطیل شود خیلی به صلاح است. ما در ادامه ماه رمضان را در پیش داریم و در ماه رمضان هم نمی‌توانیم لیگ را برگزار کنیم و این موضوع به ماه‌های بعدی منتقل می‌شود و کیفیت مدنظر برای لیگ امسال و سال آینده نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: به نظرم تعطیلی لیگ تصمیم درستی است و رئیس فدراسیون نیز پیش از تصمیم‌گیری با مدیرعاملان باشگاه‌های حاضر در لیگ صحبت کرده است و  باشگاه سپاهان نیز نظر ما را گرفت.

طاهری همچنین در رابطه با تاثیرات تعطیلی لیگ بر روی تیم ملی، افزود: امسال برای تیم ملی مسابقات خاصی نداریم، البته مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا را خواهیم داشت که مسابقات جوانان در شیراز برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط موجود نیز ممکن است این مسابقات با تعویق روبه رو شود.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: ویروس کرونا روی همه فعالیت های ورزشی تاثیر گذاشته است و تا زمانی که وزارت بهداشت برای برگزاری مسابقات تصمیم گیری نکند، نمی‌توان مسابقات را برگزار کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *