طرح جامع شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد در مسیر تدوین


سادس/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: روند بررسی و رفع مشکلات تدوین طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوط، استانداری سمنان ، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد به نتایج خوبی رسیده است.

دکتر منوچهر فخری 19 فروردین‌ماه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به طرح جامع شهر شهمیرزاد در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ استانداری اظهار کرد: خوشبختانه این جلسه نتایج خوبی برای تدوین طرح جامع شهر شهمیرزاد داشت و در این نشست مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوط از جمله جهاد کشاورزی، راه و شهر سازی ، منابع طبیعی و آبخیزداری و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: تدوین و تصویب طرح جامع شهمیرزاد بیش از ۱۵ سال است که معطل مانده و امیدواریم با هم‌افزایی و تلاش مستمر برای تدوین این طرح اقدام شود.

به گزارش سادس در این جلسه که با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرکل راه و شهرسازی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهمیرزاد برگزار شد ؛ در ارتباط با رفع مشکلات تدوین طرح جامع شهمیرزاد بحث و تبادل نظر شد.

به گفته اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، تدوین طرح جامع و تفصیلی این شهر نمونه گردشگری بین‌المللی از خواسته‌های مهم مردم است و انتظار می‌رود با تعامل و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی تدوین این طرح مهم نهایی و تصویب شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *