پویش حمایت از پاکبانان در روزهای کرونایی در قم


سادس/قم سازمان مردم نهاد(سمن) «جوان ستایشگر» در اقدامی به جا و فرهنگی پویش حمایت از پاکبانان را با شعار «برای حفظ جان پاکبانان و هم‌وطنان عزیزم خواهش می‌کنم زباله‌های بهداشتی‌را در معابر رها نکنید»، ایجاد کرد.

دانیال اناری در گفت وگو با سادس در خصوص این پویش گفت: تعداد قابل توجهی افراد از قشرهای مختلف فرهنگی، به این پویش پیوستند و ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمانی کشور و همچنین پاکبانان خواستند که مردم زباله های بهداشتی خود را در معابر رها نکنند.

وی افزود: پیش از این پویش دیگری‌را برای دعوت مردم در خصوص خانه ماندن در ۱۳ فروردین و روز طبیعت را مجمع جوان ستایشگر راه اندازی کرده بودیم.

دبیر مجمع جوان ستایشگر ادامه داد: در وضعیت کنونی کشور ، یکی از مهمترین و موثرترین مواردی که می‌تواند به جامعه کمک کند ، فعالیت رسانه‌ای است که اگر فراگیر شود تاثیر آن چند برابر خواهد بود . این روزها همه مسئولین و پایگاه خبری‌ها از مردم خواستند که در خانه بمانند و تا حدودی موثر بود ، اما اگر این خواسته از سمت خود مردم به مردمآن هم به صورت مستقیم و بی واسطه مطرح شود تاثیر آن بیشتر خواهد بود .

وی اذعان کرد: مجمع جوان ستایشگر از سازمان‌های مردم نهاد با این هدف که مردم از مردم بخواهند در سیزدهم فروردین و روز طبیعت در خانه بمانند ، پویش «سیزده بدر در خانه می‌مانم» را راه اندازی کرد . این پویش در ابتدا توسط چند نفر از همکاران در این مجموعه آغاز شد و با حمایت برخی از چهره های استان قم و مسئولین ادامه پیدا کرد.

اناری در خصوص افرادی که به این پویش پیوستند، عنوان کرد: در این پویش اقشار مختلفی از جوانان و مردم حضور دارند که از آن جمله می‌توان به وکلای دادگستری ، روانشناسان ، مدیران سمن ها ، مسئولین ، ورزشکاران ، هنرمندان ، فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم موضوع را جدی تر بگیرند و با در خانه ماندن به کادر درمانی کشور و مسئولین جهت جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری کمک نمایند.

اناری اظهارکرد: جهت حمایت از این پویش می‌توان اولا با رعایت مفاد شعار این پویش؛ یعنی عدم ریختن زباله و به خصوص زباله‌های بهداشتی مثل ماسک و دستکش در معابر؛ و ثانیا با تبلیغ این این پویش و شعار آن در شبکه‌های اجتماعی ، از این حرکت حمایت کرد و آن‌را تبدیل به یک فرهنگ عمومی کرد.

وی گفت: برای تبلیغ این پویش در شبکه‌های اجتماعی، افراد می‌توانند در پیام‌رسان واتسپ به شماره «09356289408» پیام بدهند و با ارسال نام و عکس و سِمَت‌شان، یک عکسْ‌نوشته، با عکس خودشان دریافت کنند که حاوی پیام‌ها و شعارهای این پویش است و با انتشار این عکسْ‌نوشته در فضای مجازی، به تبلیغ بیشتر آن کمک کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *