رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک: تسریع در اعلام تاریخ جدید بازی‌های توکیو اتفاق خوبی بود


رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک: تسریع در اعلام تاریخ جدید بازی‌های توکیو اتفاق خوبی بود

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: تسریع در اعلام تاریخ جدید بازیهای پارالمپیک توکیو اتفاق خوبی بود و فرصت خوبی است تا فرآیند کسب سهمیه تکمیل شود.

به گزارش سادس، اندرو پارسونز افزود: تاریخ جدید برگزاری بازیهای پارالمپیک توکیو فرصت بسیار مناسبی در اختیار کارشناسان و نیز فعالین حوزه درمان قرار می دهد تا این بیماری را از بین ببرند و هر گونه تاثیری که به تعویق انداختن بازی ها در تقویم جهانی ورزش داشت را نیز به حداقل ممکن می رساند و نیز فرصت خوبی است تا فرآیند کسب سهمیه تکمیل شود.

 رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: اینکه تاریخ جدید برگزاری بازی ها در اسرع وقت مشخص شد، خبر بسیار خوبی است و این تعویق برای ورزشکاران و نیز دست اندرکاران بازی ها اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده برگزاری این بازی ها نمایش بسیار ویژه ای از شکوه انسانیت، یکی بودن و اتحاد خواهد بود و نمایشی پر شور و جذاب از  ورزش است.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک اظهار کرد: تا برگزاری بازی ها ۵۱۲ روز باقی مانده و در این فرصت اولویت برای همه افرادی که در جنبش پارالمپیک فعال هستند، تمرکز بر سلامت خود و خانواده شان خواهد بود و حالا که تاریخ های جدید اعلام شد، کمیته بین المللی پارالمپیک با فدراسیون های جهانی در جهت تثبیت معیارهای کسب سهمیه جدید به شکلی که سهمیه های کسب شده تاکنون را حفظ کند، همکاری می کند.

وی گفت: از کمسیون ورزشکاران IPC نیز تشکر می کنم که به صورت مستمر با ما در ارتباط بودند و با همکاری دولت ژاپن، کمیته برگزاری بازی های توکیو و کمیته بین المللی المپیک از این چالش بی سابقه عبور خواهیم کرد و امروز که بشریت در تونل تاریکی به سر می برد، بازی های ۲۰۲۰ در سال آینده می تواند نوری در انتهای این تونل تاریک باشد.

چلسی گوتل رئیس کمیسیون ورزشکاران IPC نیز در این خصوص گفت: برگزاری بازی های توکیو ۲۰۲۰ در سال آینده و فرصت ۵۰۰ روزه ای که در اختیار ورزشکاران قرار داده است، این اطمینان را به همگان می دهد تا با آرامش خود را آماده کرده و در مورد برنامه های سال آینده شان فکر کنند و در حال حاضر نیز اولویت سلامت بودن است و انجام تمرینات خیلی سنگین مد نظر نیست.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازی های المپپیک و پارالمپیک توکیو، این بازی ها از ۲ تا ۱۴ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *