حسن رنگرز از کشتی رفتنی شد


حسن رنگرز از کشتی رفتنی شد

حسن رنگرز پس از انتخاب به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از مدیریت فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کناره گیری کرد.

به گزارش سادس، حسن رنگرز قهرمان کشتی فرنگی جهان از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان  انتخاب شد.

وی پس از بدست گرفتن این سمت اظهار کرد: بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کشتی کشور در تمام سال های گذشته خودم را خدمتگزار و خادم جامعه کشتی می دانستم و نه بیشتر، هر زمانی که احساس کردم که حضورم می تواند به کشتی کمک کند فارغ از در نظر گرفتن هر ملاحظه ای با یک بضاعت حداقلی، خودم را موظف و مکلف به خدمت به کشتی می دانستم و باور قلبی من این است که همه ما به کشتی بدهکار هستیم و اگر افتخار خدمت به کشتی را داشته باشیم این برای ما یک فرصت محسوب می شود.

رنگرز تصریح کرد: ضمن تشکر از اعتماد وزیر محترم و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مسئولیت جدید و با عنایت به حجم کار و حساسیت حوزه های مترتب با استعدادیابی و آموزش ورزش کشور و اهداف جانبی مرتبط با این حوزه، ضمن پوزش از همه ی اهالی کشتی و طلب حلالیت امکان ادامه خدمت در جایگاه مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه مسیر برای من مقدور نیست. کما فی سابق دغدغه من کشتی خواهد بود و تلاشم این است هرجا که هستم اگر بتوانم به کشتی خدمت و این مهم را بعنوان یک وظیفه پیگیری و محقق می کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *