توسعه زیرساخت‌های بیمارستان شهدای تجریش جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مبتلایان کرونا


ضرورت نصب دستگاه دیالیز بیماران مبتلابه کووید ۱۹ دراورژانس کرونا، بهسازی تهویه اورژانس و بخش‌های بستری و توسعهICUبیماران مبتلا به کرونا با هدف گذاری ۵۰ تخت از جمله مصوبات جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا در بیمارستان شهدای تجریش بود که در دستور کار این بیمارستان قرارگرفت.

به گزارش سادس و به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، دکتر رضا جلیلی خوشنود – رییس بیمارستان شهدای تجریش – در  سی و دومین جلسه پیشگیری و مقابله باکرونا که با حضور  مدیر، معاون درمان و معاون آموزشی بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد،  با تاکید بر اهمیت مدیریت بحران کرونا و ارتقای رضایتمندی بیماران و با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در درمان اپیدمی کووید ۱۹؛ برنامه‌ها و پپیشنهادات اعضای جلسه را برای کاهش این بیماری مطرح کرد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظرتصمیمات لازم اتخاذ و نصب دستگاه دیالیز و الزام انجام دیالیز بیماران کرونایی در اورژانس کرونا، در نظر گرفتن بخش ارتوپدی برای بیماران مشکوک به کرونا، دعوت از کارشناس سازمان نظام مهندسی استان تهران جهت به‌سازی تهویه اورژانس و بخش‌های بستری در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به ضرورت بررسی مواد ضدعفونی تخت سی تی اسکن جهت آسیب‌زایی کمتر تجهیزات، نصب شیر آب چشمی در بخش‌های درگیر کرونا، ارزیابی تهویه بخش‌های کرونا،  ارائه گزارش و برآورد قیمت درباره انجام اقدامات اصلاحی برنامه توسعهICU جهت بیماران کرونا با هدف گذاری ۵۰ تخت ، کالیبراسیون ترمومترهای موجود در مرکز برای اطمینان از صحت عملکرد نیز مصوب شد.

همچنین مقرر شد لینک گزارشات آزمایشگاهی مربوط به کووید ۱۹ این مرکز در سیستم  HIM دانشگاه نیز قرار گیرد.

رئیس بیمارستان شهدای تجریش در خاتمه ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند کادر درمان در راستای مقابله با ویروس کرونا اهم برنامه‌ها و تدابیر این بیمارستان برای کنترل همه گیری کرونا را تشریح کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *