پیام رونالدو درباره بحران کرونا

به گزارش سادس، به نقل از آس، کریستیانو رونالدو نگرانی خود را از فراگیری ویروس کرونا در تمام جهان اعلام و با خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند، ابراز همدردی کرد. او به کادر پزشکی که جانشان را به خطر انداخته‌اند تا دیگران را نجات دهند نیز اشاره کرد. رونالدو همچنین دنیله روگانی، هم‌تیمی‌اش را که چند روز پیش تست کرونایش مثبت اعلام شد، از یاد نبرد.

مهاجم یوونتوس در صفحه شخصی خود نوشت: جهان روزهای سختی را در حال سپری کردن است و خواستار مراقبت و توجه از طرف همه ما است. امروز من به عنوان یک فوتبالیست صحبت نمی‌کنم بلکه به عنوان یک پسر، پدر و یک انسان نگران اتفاقات و تأثیراتی هستم که این ویروس روی جهان گذاشته است.

او ادامه داد: خیلی مهم است که به توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی و دولت‌ها که در حال کنترل شرایط هستند، اهمیت دهیم و به آن‌ها عمل کنیم. حفاظت از جان دیگران بالاتر از هر چیزی است.

ستاره پرتغالی در پایان نوشت: با همه کسانی که عزیزانشان را از دست داده‌اند، ابراز همدردی می‌کنم. همبستگی خود را با کسانی که با این ویروس مبارزه می‌کنند مانند هم‌تیمی‌ام روگانی، اعلام می‌کنم.‌ همچنین از تلاش باورنکردنی کادر پزشکی که زندگی خود را به خاطر نجات جان دیگران به خطر می‌اندازند، حمایت می‌کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *