کار تعیین فینالیست‌های لیگ برتر فوتسال به بازی سوم می‌کشد؟


کار تعیین فینالیست‌های لیگ برتر فوتسال به بازی سوم می‌کشد؟

بازی‌های برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال امروز(شنبه) برگزار می‌شود که طی آن گیتی پسند اصفهان میزبان سن ایچ ساوه است و مس سونگون از ستارگان ورامین پذیرایی می‌کند.

به گزارش سادس، بازی های دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال در شرایطی امروز (شنبه) در اصفهان و تبریز برگزار می‌شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا هر دوی این دیدارها بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. بازی رفت این مرحله در ساوه و  ورامین نیز بدون تماشاگر بود.

گیتی پسند اصفهان- سن ایچ ساوه

گیتی پسند در شرایطی به مصاف شاگردان جواد اصغری مقدم می‌رود که در بازی رفت ابتدا سن ایچ با سه گل از مهمان خود پیش افتاد اما تجربه بالا و قدرت بدنی خوب گیتی پسندی‌ها باعث شد با وجود اخراج یک بازیکن این تیم، کامبکی رویایی داشته و این تیم شکست با اختلاف سه گل را در نهایت هفت بر چهار به سود خود خاتمه داد تا فاتح بازی اول شود.

 پس از این پیروزی سن ایچی‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا یا عوامل دیگر در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کردند که در این بازی حاضر نمی‌شوند اما پس از اعلام رسمی این خبر از سوی سازمان لیگ، از تصمیم خود منصرف شده و اعلام کردند که در بازی امروز به میدان می‌روند. سن ایچ کار سختی در خانه گیتی پسند دارد اما ناامید هم نیست و اگر بتواند بازی را به تساوی بکشاند این شانس را دارد که از پنالتی‌ها بهره برده و حتی برنده بازی شود اما گیتی پسندی‌ها دوست ندارند کار به بازی سوم کشیده شده و با خستگی به بازی فینال بروند.

مس سونگون- ستارگان ورامین

در بازی دیگر در تبریز مس سونگون پذیرای ستارگان ورامین است. مسی‌ها در بازی رفت سه مهره کلیدی خود را نداشتند و حالا در خانه با تمام قوا به دنبال رقم زدن دومین شکست ستارگان هستند.

مس در شرایطی می‌خواهد در همین بازی کار را تمام کند که ستارگان هم بدون محروم و مصدوم به این بازی می‌آیند و شاید با درس گرفتن از اشتباهات بازی اول حالا برای رقم زدن یک شگفتی آماده باشند. ورامینی‌ها هم تمایل زیادی برای حضور در تبریز نداشتند و حتی تقوی سرپرست این تیم گفته که از صعود به نیمه نهایی پشیمان هستند و کاش سازمان لیگ بازی‌ها را به دلیل کرونا لغو می‌کرد با این حال بازی امروز دو تیم نزدیک پیش بینی می‌شود و اینطور نیست که با توجه به برد 5 بر یک مس در بازی رفت، کار ورامینی‌ها در تبریز تمام شده باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *