ملی‌پوش بوکس: انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم


ملی‌پوش بوکس: انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم

بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران گفت: برای اولین‌بار است که با تیم بزرگسالان اعزام می‌شوم و به همین دلیل انگیزه زیادی برای رقابت‌های انتخابی المپیک دارم.

دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با سادس،‌ در مورد امکانات و شرایط هتل تیم ملی بوکس ایران در اردن اظهار کرد: تقریبا سه چهار روز است که در اردن هستیم و خدا را شکر هتل امکانات کافی دارد. تعدادی از نفرات تیم اضافه وزن دارند که این امکانات و فضای کافی که میزبان در اختیار تیم ما گذاشته، این امکان را فراهم کرده تا آن نفرات بتوانند خودشان را به وزن مورد تایید در مسابقات برسانند. 

او هم‌چنین در مورد  شرایط تیم ملی ایران نیز گفت: در مجموع شرایط تیم خوب است، اما خوب‌تر این بود که ما یک هفته زودتر به اردن آمدیم، فرقی هم نمی‌کند دلیل این زودتر آمدن مریضی یا چیز دیگری باشد. این یک هفته زودتر آمدن باعث می‌شود تا بوکسورهای ایران در محل برگزاری مسابقات باشند و شرایط آن‌ها بهتر و بهتر می‌شود.

بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی ایران که برای اولین‌بار مسابقات انتخابی المپیک و حضور در رده بزرگسالان را تجربه می‌کند، در این مورد توضیح داد: این اولین تجربه حضورم در رده بزرگسالان است که باید در یک رویداد بزرگ هم به اسم کسب سهمیه المپیک شرکت کنم. البته همین موضوع باعث شده تا انگیزه بالایی برای این مسابقات داشته و برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند؟ اظهار کرد: مطئنا همه نفراتی که به این مسابقات آمده‌اند با همه وجود مبارزه می‌کنند. من و همه بازیکنان تیم ملی ایران هم این شانس و جرات را داریم که چه بسا سهمیه المپیک، حتی در المپیک هم به مدال برسیم. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *