سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو: فشردگی لیگ آزارمان داد


سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو: فشردگی لیگ آزارمان داد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان پس از سومی در لیگ برتر بانوان گفت: لیگ فشردگی زیادی داشت و هیچ استراحتی بین بازی‌ها نبود که همین موضوع آزارمان داد.

به گزارش سادس، تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان در مرحله رده‌بندی لیگ برتر با دو پیروزی و یک شکست مقابل پالایش نفت آبادان عنوان سوم را کسب کرد.

سپیده جعفری در گفت وگو با سادس به بازی سوم با پالایش نفت آبادان در مرحله رده بندی اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه  هر دو تیم یک برد داشتیم، بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود اما خوشبختانه بازیکنان ما خوب بازی کردند و چیزی مانع از کسب نتیجه نشد. بسکتبال خوبی بازی کردیم و نتیجه را هم گرفتیم.

او در مورد بازی برگشت که روز گذشته با شکست نامی نو به پایان رسید، گفت: در بازی رفت با اختلاف برنده شدیم و در دیدار برگشت تیم پالایش چیزی برای از دست دادن نداشت به همین دلیل به زمین آمده بود تا بجنگد. روز گذشه هم در سه کوارتر جلو بودیم اما در کوارتر چهارم اتفاقاتی افتاد که بازی را واگذار کردیم. علاوه بر این اشتباهاتی هم در قضاوت وجود داشت که امروز اجازه ندادیم بر کار ما تاثیر بگذارد.

سرمربی تیم نامی‌نو در مورد کیفیت لیگ گفت: سطح لیگ امسال بد نبود و بازیکنان با تجربه در تیم‌های مختلف پخش شده بودند و اسپانسرها حضور داشتند. علاوه بر این تیم‌های جوان هم خیلی خوب کار کردند. امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد چون حضور و افزایش تیم‌ها در لیگ برتر به تیم ها کمک می‌کند. با توجه به حضور تیم‌ها و بازیکنان جوان، استعدادهای خوبی شناسایی کردیم. با این حال لیگ امسال به دلیل اردوهای تیم ملی فشردگی زیادی داشت و هیچ استراحتی بین بازی‌ها نبود. این موضوع کمی آزارمان داد. با اینکه هر هفته یک بازی داشتیم اما خستگی زیاد بود. جدا از این موضوع همه تیم‌ها زحمت کشیدند و بازی‌های خوبی ارائه دادند. خانم‌ها شجاعی(نایب رئیس بانوان فدراسیون) و طهماسیان( مسئول کمیته مسابقات) زحمت زیادی کشیدند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به شیوع کرونا، راضی به برگزاری بازی بودید؟ بیان کرد: ما تابع تصمیم فداسیون بودیم و اگر می‌گفتند بازی لغو است، ما هم بازی نمی‌کردیم اما چون هفته آخر لیگ بود باید بازی برگزار می‌شد. امیدوام که فینال هم به زودی برگزار شود چون الان لیگ هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *