گام های مثبت علیه کرونا/ داغ شدن هشتک #کرونا_را_شکست_میدهیم درفضای مجازی و حقیقی

هشتک #کرونا_را_شکست_میدهیم در فضای مجازی و حقیقی به عنوان یک خواست عمومی جهت مبارزه با این ویروس تبدیل شده است، مسئولان امر تلاش خود را برای حل این بحران اغاز کرده اند.

در گام اول وزارت بهداشت باید به کنترل و مدیریت تبعات روانی شیوع بیماری کرونا توجه کند و تمهیدات لازم را برای کاهش ابتلای مردم به کرونا داشته باشد.


تحقیقات میدانی نشان می دهد متاسفانه هیچ گونه اقلام ضروری مقابله با کرونا در داروخانه ها موجود نیست و نیاز است مسئولان امر به این مهم توجه کنند.


اغلب کشورها برای مقابله با بیماری‌های واگیر مدل‌ها و روش‌های تعریف شده دارند و ما هم اگر به دنبال کنترل این ویروس هستیم باید با منطق علمی و کارشناسی شده پیش برویم.
در حال حاضر شرایط روحی نامطلوبی برمامی خانواده‌ها حاکم است بنابراین باید تمامی دستگاه‌ها با همکاری و تعامل فراگیری کرونا را کنترل کنند.


هر چند در مقابله با کرونا دیر عمل کردیم و تمهیدات مناسب پیشگیرانه را به درستی انجام ندادیم اما خوشبختانه وزارت بهداشت در حال حاضر گام‌های مثبتی برداشته است.


در حال حاضر هر تصمیمی که ستاد مقابله با کرونا در مورد تعطیلی اماکن عمومی و اجتماعات یا قرنطینه می‌گیرد باید اجرا و به صورت هماهنگ عمل کرد تا بتوان به زودی بر این بحران فائق آییم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *