تکسیرا: دربی اصفهان متفاوت تر از بقیه است/ذوب آهن در ضربات ایستگاهی خطرناک است

سادس/اصفهان مربی تیم‌ سپاهان گفت: همه دربی ها متفاوت از بقیه بازیها هستند، اما دربی اصفهان متفاوت تر است.

میگوئل تکسیرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: جان انسان ها از همه چیز، حتی فوتبال مهم‌تر است. امیدوارم همه دست به دست یکدیگر بدهند، تا این ویروس از بین برود.

وی افزود: سومین سالی است که در اصفهان مشغول هستم؛ یک سال در ذوب‌آهن و ۲ سال در سپاهان هستم، دربی حس خاص و متفاوتی دارد. تمام دربی‌ها متفاوت هستند، اما دربی ما یکم متفاوت تر است.  

به گزارش سادس، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: چیزی درباره دو تیم نمی‌خواهم، بگویم. زمانی که تمام مردم اصفهان دست در دست هم می‌دهند ما بیشتر خوشحال می‌شویم.

وی تصریح کرد: بازی سختی است، ذوب‌آهن تغییراتی در کادر فنی و شیوه بازی داشته است. این تیم بازیکنان خوبی دارد که در یک لحظه می‌توانند تصمیمات خوبی بگیرند. روز سختی برابر این تیم داریم و باید با حداکثر تمرکز بازی کنیم.

تکسیرا ادامه داد: ذوب‌آهن در ضربات ایستگاهی خطرناک است. باید تمرکز کنیم و بازیکنان ما هم آماده هستند. البته به ارزش تیم حریف و بازیکنانش آگاه هستیم و باید به حداکثر تمرکز خود برسیم.  

وی در خصوص عدم برگزاری دیدار تیمش برابر پرسپولیس و اینکه آیا روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد یا خیر، اظهار کرد: بله روحیات بازیکنان زمانی که بازی کنیم یا خیر، تغییر می‌کند. ما مربیان ذهنیت بازیکنان را طوری پرورش می‌دهیم که برای بازی با ذوب‌آهن آماده شوند و فکر می‌کنم برای این بازی آماده هستند، در مورد چیزهای دیگر صحبت نمی‌کنیم.

مربی سپاهان افزود: بازیکنان از همه لحاظ برای بازی آینده آماده هستند. ما برای ۴ بازی سخت آماده بودیم، زیرا دربی اصفهان فوق‌العاده سخت است. در بازی آسیایی بازی اول خوب بودیم و در بازی دوم تمرکزمان را در نیمه دوم از دست دادیم و در چنین بازی‌هایی نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.

وی همچنین ادامه داد: بعد از یک شکست باید جوابی به خودمان و بازیکنان می‌دادیم، اما نشد با پرسپولیس بازی کنیم و در حال حاضر آماده هستیم و به هدف فکر می‌کنیم و به سمت هدفمان حرکت می‌کنیم. زیرا یکی از اهداف ما این است که در جایگاه بهتری نسبت به سال قبل قرار بگیریم.

تکسیرا در رابطه با ادامه لیگ و مصدومین سپاهان، افزود: ۹ بازی دیگر داریم و تمام هدفمان این است بازیکنان را برای نتیجه خوب آماده کنیم. چند مصدوم شدید داریم، محمد ایران‌پوریان تقریبا آماده بازی است، استنلی تقریبا مداوایش به اتمام رسیده و باید چک کنیم که به بازی می‌رسید یا خیر؛ ۲ بازیکن اصلی دفاع را از دست دادیم که فصل را از دست دادند، اما تلاش می‌کنیم که با بازیکنانی که داریم به هدفمان برسیم.

مربی سپاهان ادامه داد: ام آر آی نشان داد استنلی خوب شده و باید تمرینات آماده‌سازی را انجام دهد، هر ۴ روز بازی داریم و باید مراقب بازیکنان باشیم؛ بازیکنی نیست که نخواهد بازی کند و احساسی که دارند را در زمین نشان می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به دیدار فردا خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا سپاهان برنده بازی باشد، امیدوارم ذوب‌آهن در آخر فصل جایگاه بهتری کسب کند، باشگاه ذوب‌آهن را دوست دارم و فکر می‌کنم بهتر می شوند، اما برای من مهم این است سپاهان برنده بازی باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *