پیام تاریخی کاندیدای اخلاق مدار تهرانی

بسمه تعالی
به نظر می‌رسد اصولگرایان در سراسر کشور اکثریت کرسی‌های مجلس یازدهم را از آن خود کرده‌اند.
شاید باورتان نشود ولی اینقدر از مردم بخاطر سختی‌هایی که این روزها تحمل می کنند شرمنده بودم که نتوانستم حتی در نزدیکترین نقطه ستاد انتخاباتیم از اینکه کاندیدای این دوره مجلس هستم با آنها صحبت کنم و از آنها بخواهم به من رای بدهند. کاش آنهایی که بدلیل سوء مدیریت مسئول بخش مهمی از این وضعیت هستند پاسخگو باشند.
و اما به دوستانی که در آستانه نشستن بر صندلی بهارستان هستند: برادران و خواهران، مردم از شما تنش و دعوا نمی‌خواهند؛ مردم از شما شعار دادن با صدای بلند و سخنرانی‌های آتشین و محکوم کردن این و آن نمی‌خواهند. مردم
از شما می‌خواهند که با کمک همه ارکان نظام و استفاده از همه ظرفیت های کشور به دنبال راه حل‌های برون رفت از مشکلات باشید. مطمئن باشید شعار دادن های شما چند صباحی بیشتر دل مردم را خوش نمی‌کند.
شما را به عظمت و بزرگی این مردم که همیشه و همه طور پشتیبان و حمایتگر این نظام بوده‌اند و به خون شهدای عزیز و بزرگ همچون سردار شهیدمان حاج قاسم قسمتان می‌دهیم دست از شعار دادن و جنجال آفرینی و محکوم کردن این و آن بردارید و با ایجاد همگرایی و هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های فراوان در کشور و با ارایه راه حل‌های علمی و منطقی مسایل و مشکلات مردم را حل کنید. خیلی وقت ندارید تا چشم بهم بزنید دوره شما هم به پایان می‌رسد. با آرزوی توفیق خدمت صادقانه همه راه یافتگان به یازدهمین مجلس شورای اسلامی.

سید امین الله تقوی مطلق
سوم اسفندماه نود و هشت

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *