ناتوانایی شهرداری‌ شهرهای کوچک استان سمنان در اجرای پروژه‌های عمرانی


سادس/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از عدم توانایی شهرداری‌های برخی شهرهای کوچک این استان در اجرای پروژه‌های عمرانی خبر داد.

دکتر منوچهر فخری در شورای همیاری شهرداری‌های استان سمنان در سالن غدیر استانداری با اشاره به برخی مشکلات شهرداری‌های اظهار کرد: در مجموع شهرداری‌های استان سمنان در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی با اتخاذ راهبردهای اصولی مشارکت خوبی دارند

وی خاطرنشان کرد: در بعضی موارد شهرداری‌های کوچک استان، توان مالی برای اجرای طرح‌های عمرانی در استان سمنان را ندارند و سازمان همیاری شهرداری‌های استان با اتخاذ راهبردهای اصولی به مدد این شهرداری‌ها می‌شتابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها، نهاد عمومی غیردولتی است که وظیفه حمایت از شهرداری‌ها را برعهده دارد.

فخری اضافه کرد: در یکسال گذشته با اقدام‌های انجام شده، سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در اجرای طرح های عمرانی مطلوب بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در این نشست در ارتباط با نحوه مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌های استان در مسایل عمرانی، اقتصادی و … بحث و تبادل نظر شد.

حمید دهرویه، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با اشاره به برگزاری شورای همیاری شهرداری‌های استان گفت: تعیین تکلیف صورت حساب مالی که از سال‌های گذشته تکرار شد در این نشست مورد بحث و تبادل نطر قرار گرفت.

وی ادامه داد: وظیفه سازمان همیاری شهرداری‌های استان ، خدمات‌رسانی مطلوب به اقشار جامعه است و با توجه به این راهبرد اصولی این سازمان در حال اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح کلان است.

دهرویه به نقش شهرداری‌ها در توسعه استان پرداخت و افزود: روند مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌های استان در اجرای طرح‌های عمرانی و… مطلوب است و این سازمان در خدمت مسئولان ارشد استان برای توسعه استان است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *