خدمات‌رسانی در محور قم-گرمسار ضعیف است


سادس/قم مدیرکل مدیریت بحران قم از کمبود ساختارهای خدمت رسانی در محروم قم – گرمسار انتقاد و بر لزوم رفع این نقایص تاکید کرد.

محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران قم شامگاه شنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی در قم گفت: متاسفانه زیرساخت‌های ابتدایی خدمات‌رسانی در محور قم-گرمسار، هنوز کامل نیست.

وی افزود: دمات‌رسانی در این محور ناکافی بوده و با ضعف همراه است. ضعف در خدمات‌رسانی در محور قم-گرمسار با توجه به تردد بسیار زیاد مسافران نورزی از این محور تشدید می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران قم با ذکر این مطلب که آرامستان‌های شهر قم در پنجشنبه آخر سال شاهد حضور گسترده مردم است، گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از  هرگونه مشکلی انجام بگیرد. همچنین برای جلوگیری از تراکم جمعیتی در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س)، ۲۰ درصد از فضای این مکان مقدس باید خالی نگه‌داشته شود.

وی ابراز کرد: کارگروه بهداشت و درمان از ۲۲ اسفندماه تا ۲۵ فرودین ماه سال ۹۹ برنامه‌های ویژه‌ای را در سطح استان انجام خواهد داد.

اوروجی گفت:به دلیل تغییر الگوی بارش‌ها، کارگروه اسکان باید آمادگی لازم را برای انتقال مسافران در صورت سیلابی شدن بوستان‌ها به مکان‌های مسقف داشته باشد. همچنین در ایام نوروز پیش‌بینی وزش باد شدید می‌رود و کمیته اسکان زائرین استانداری نسبت به این مساله نیز تدبیر داشته باشد.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی و نصب تابلوهای راهنمای مسیر و مسافران باید به‌صورت کاملا شفاف و بدون هرگونه ابهام برای جلوگیری از سردرگمی مسافران انجام بگیرد.

اوروجی گفت: کمبود سرویس‌های بهداشتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) کاملا مشهود است که این مساله در برگزاری مراسم نیمه شعبان مشکل‌آفرین می‌شود.

وی اظهار داشت: در برگزاری مراسم نیمه شعبان باید تردد هرگونه خودروی سواری و موتورسیکلت به محورهای متصل به بلوار پیامبر اعظم(ص) ممنوع شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *