محرومیت یک جلسه‌ای نفرزاده و یوسفی در لیگ برتر والیبال


محرومیت یک جلسه‌ای نفرزاده و یوسفی در لیگ برتر والیبال

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (شنبه) برای بررسی پرونده دیدار خاتم اردکان و راه‌یاب ملل مریوان و پرونده بازی شهرداری گنبد و شهداب یزد تشکیل جلسه داد و آرای خود را صادر کرد.

به گزارش سادس، دیدار تیم‌های خاتم اردکان و راه‌یاب ملل در روز یکشنبه 20 بهمن‌ماه و در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، در شهر مریوان برگزار شد و با حاشیه‌هایی همراه بود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال 22 بهمن ماه با استناد به گزارش ناظر این مسابقه، فرهاد نفرزاده سرمربی، آرش کمالوند و رشید یوسفی بازیکنان تیم خاتم اردکان و آرمان صادقیانی و محمد آصفی بازیکنان تیم راه‌یاب ملل مریوان را تا تشکیل کمیته انضباطی، از همراهی تیم‌های خود محروم کرد.

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای بررسی این پرونده امروز (شنبه) برگزار شد و پس از استماع اظهارات مدعوین و بحث و بررسی پیرامون این پرونده، آرای زیر صادر شد:

الف- خاتم اردکان

فرهاد نفرزاده سرمربی یک جلسه محرومیت قطعی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی

رشید یوسفی بازیکن یک جلسه محرومیت قطعی و 30 میلیون ریال جریمه نقدی

آرش کمالوند تذکر کتبی با درج در پرونده

ب- راه‌یاب ملل مریوان

تماشاگران تیم با توجه به حسن سابقه و تحریک بازیکنان تیم مقابل تذکر کتبی، در صورت تکرار محرومیت برای تماشاگران در نظر گرفته خواهد شد.

محمدرضا آصفی تذکر کتبی با درج در پرونده

آرمان صادقیانی تذکر کتبی با درج در پرونده

همچنین کمیته انضباطی به پرونده دیدار شهرداری گنبد و شهداب یزد که 20 بهمن ماه در گنبد برگزار شد، رسیدگی و بهمن جهاندیده را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *