افشای راز قتل زن ساوجی با دستگیری همسرش


سادس/مرکزی مردی که به علت برخی اختلافات خانوادگی، همسرش را به قتل رسانیده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه دستگیر شد.

براساس اعلام پلیس، سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در اینباره گفت: در روزهای پایانی آذرماه امسال گزارشی از وقوع یک مورد خودکشی در منزلی مسکونی در یکی از محله های شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های مقدماتی صحنه این مرگ نشان از خودکشی خانمی ۲۹ ساله داشت که با توجه به ظن کارآگاهان پلیس، تحقیقات تخصصی برای بررسی موضوع آغاز شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در اقدامات کارشناسی پلیس مشخص شد که این فرد به قتل رسیده است و با آغاز بازجویی از بستگان این فرد، ظن کارآگاهان به همسر این فرد که در زندان به سر می برد، بیشتر شد.

سرهنگ عیسی آبادی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اسناد و مدارک لازم از ارتکاب قتل توسط همسر مقتول به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضائی این فرد دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی های انجام شده، فرد دستگیر شده به ارتکاب قتل همسرش در دوران مرخصی از زندان به علت برخی اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *