گله سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر از اعزام نشدن به پارالمپیک


بسکتبال باویلچر مردان

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر گفت: مسوولین کمیته ملی پارالمپیک باید در تصمیم‌گیری خود برای اعزام نکردن تیم ملی بسکتبال باویلچر به توکیو احساسی برخورد نکنند و عدالت را درنظر بگیرند.

مازیار عظیمی در گفت وگو با سادس، افزود: هنوز اعزام نشدن تیم ملی بسکتبال با ویلچر به بازیهای پارالمپیک توکیو قطعی نشده است و مسوولان کمیته ملی پارالمپیک تا فروردین فرصت دارند تا تصمیم نهایی خود را به کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام کنند.

وی گفت: در طول تاریخ بسکتبال باویلچر ایران تیمی نداشتیم که این همه بازیکن لژیونر در لیگ‌های اروپایی بازی کنند. درست است در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سوم آسیا شدیم اما به جرات می‌توانم بگویم که اگر این تیم به توکیو اعزام شود بر روی سکوی قهرمانی قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر اظهار کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند که به خاطر عشق به ایران و رقابت زیر پرچم کشورمان پیشنهادات زیادی را از سایر کشورها تا به امروز قبول نکردند، اما این نوع تصمیم‌گیری تبعات دارد و سبب می‌شود تا بازیکنان به کشورهای دیگر مهاجرت کنند.

عظیمی اضافه کرد: طی یکسال گذشته بازیکنان برای کسب سهمیه و حضور در پارالمپیک توکیو سختی‌های زیادی را کشیدند تا از حیثیت و حق بسکتبال با ویلچر ایران در پارالمپیک به خوبی دفاع کنند، در حقیقت شرایط بازیکنان در این دوره راضی‌کننده‌تر از دوره‌های قبل است و در صورت اعزام هدفمان تنها کسب عنوان قهرمانی در توکیو خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسوولین کمیته ملی پارالمپیک در تصمیم‌گیری خود عمیق‌تر و عادلانه‌تر نگاه کنند تا بازیکنان بسکتبال باویلچر مسیر را با انگیزه بیشتری ادامه دهند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *