نارضایتی لمپارد از دروازه‌بان اسپانیایی تیمش


کپا اریسابالاگا

فرانک لمپارد به کپا آریسابالاگا هشدار داد در صورتی که شرایطش را بهبود نبخشد، با نیمکت نشینی در این تیم روبرو می‌شود.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میرر، کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال چلسی در بازی‌های اخیر این تیم پراشتباه ظاهر شده است و تمرکز کافی نداشته و همین مساله باعث نارضایتی فرانک لمپارد از عملکرد این دروازه‌بان شده است. 

فرانک لمپارد با اشاره به وضعیت دروازه‌بان تیمش گفت: کپا جوان است و باید با این مساله کنار بیاید که روی بازیکنان فشار زیادی است و باید بتواند این فشار را مدیریت کند. حتی بهترین بازیکنان فوتبال جهان نیز با انتقاد روبرو می شوند و بلد هستند چطور با این موضوع کنار بیایند و این فشار را مدیریت کنند. کپا باید بداند که اشتباهاتی داشته و منجر شده که تیم گل بخورد و امتیاز از دست بدهد. دروازه‌بان‌ها خیلی با فشار روبرو هستند و کوچکترین اشتباهات آنها در رسانه‌ها نمایان می‌شود و این ممکن است باعث شود که روحیه این دروازه‌بان‌ها از بین برود. ما روی کپا کار می‌کنیم ولی این خود او است که باید قوی باشد و بتواند انتقادها را تحمل کند.

اوضاع برای چلسی و فرانک لمپارد خوب پیش نمی‌رود و بعد از کسب یک امتیاز در دو دیدار اخیر، حالا مصدومیت بهترین گلزن این تیم نیز به بدبیاری‌های فرانک لمپارد در تیم چلسی اضافه شده است.

شاگردان لمپارد در بازی بعدی خود با هال سیتی و سپس لسترسیتی دیدار خواهد داشت. به نظر می‌رسد لمپارد در این دو دیدار نتواند از حضور آبراهام در ترکیب اصلی تیمش بهره ببرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *