صعود نادال در روز حذف بانوی شماره ۲ جهان


رافائل نادال

تنیسور اسپانیایی با پیروزی برابر پابلو کارنیو به یک هشتم نهایی صعود کرد اما کارولینا پلیسکووا از این رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش سادس، دور سوم تنیس اپن استرالیا با صعود رافائل نادال و حذف کارولینا پلیسکووا به پایان رسید. مرد شماره یک جهان صبح امروز (شنبه) برابر پابلو کارنیو قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست ۶ بر یک هموطنش را شکست داد، در ادامه ۶ بر ۲ پیروز شد و ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد.

دنیل مدودف هم به راحتی الکسی پاپیرین را با نتیجه مشابه شکست داد. مرد شماره چهار جهان در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع خود پایان داد. او در ست سوم ۶ بر ۲ حریفش را مغلوب کرد.

دومینیک تیم برابر تیلور فریتز قرار گرفت و ۳ بر یک حریفش را شکست داد. مرد شماره پنج جهان ست‌های اول تا دوم را با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد اما ست سوم را ۷ بر ۶ واگذار کرد. او در ادامه توانست ۶ بر ۴ پیروز شود تا به یک هشتم نهایی صعود کند.

الکساندر زورف با نتیجه ۳ بر صفر فرناندو ورداسکو را شکست داد. استن واوریکا با انصراف جان ایزنر در ست دوم توانست به دور بعد صعود کند. گائل مونفیس، آندری روبیلف و نیک کریوس هم پیروز شدند.

در بخش بانوان پلیسکووا به مصاف آناستازیا پاولیوچنکووا رفت و ۲ بر صفر شکست خورد. دو تنیسور رقابت نزدیکی داشتند و بانوی شماره دو جهان هر دو ست را با نتیجه مشابه ۷ بر ۶ واگذار کرد.

سیمونا هالپ از سد یولیا پوتنیسوا گذشت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره چهار جهان با نتایج ۶ بر یک و ۶ بر ۴ حریفش را شکست داد.

گاربینیه موگوروسا با پیروزی ۲ بر صفر برابر الینا اسویتولینا حذف بانوی شماره پنج جهان را رقم زد. همچنین بلیندا بنچیچ، بانوی شماره شش جهان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب آنت کنتاویت شد.

آنجلیک کربر، الیس مرتنس و کیکی برتنس هم  با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *