صعود عسگری به فینال کاراته لیگ جهانی پاریس/آسیابری و خاکسار حذف شدند


بهمن عسگری

در نخستین روز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در فرانسه، بهمن عسگری با غلبه بر تمامی رقبایش فینالیست شد و سارا بهمنیار نیز به رده‌بندی رفت.

به گزارش سادس، در پایان نخستین روز از اولین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۲۰ در شهر پاریس فرانسه که با حضور ۷۰۳ کاراته کا از ۹۲ کشور آغاز شده است، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم به فینال را یافت و سارا بهمنیار نیز به دیدار رده‌بندی رفت.

عسگری ابتدا هشت بر صفر توماس سور انکروینن از فنلاند را برد و در بازی دوم سه بر صفر ایوان کوربائو از بلاروس را با شکست بدرقه کرد.

وی در سومین مبارزه با همین نتیجه مقابل کریل کوزنتکوف از روسیه پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت و در این مبارزه نیز دو بر صفر مقابل جاکوئین گونزالو از شیلی به برتری رسید و فینالیست شد.

عسگری برای کسب مدال طلا روز یکشنبه به مصاف لوگان داکوستا از فرانسه، دارنده نقره کاراته وان اسپانیا ۲۰۱۹ خواهد رفت.

سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، ابتدا پنج بر یک آندره‌آ استانکو از رومانی را شکست داد. سپس هفت بر دو از سد صوفیا بودریانه از فرانسه گذشت و در ادامه مقابل سارا هوبریش از آلمان در هانتی و با رای داوران برنده شد و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

او در این مرحله سه بر صفر مغلوب سراپ اوزچلیک از ترکیه نفر اول رنکینگ جهان و دارنده طلای لیگ جهانی شیلی ۲۰۲۰، ۶ طلا، یک نقره و دو برنز کاراته وان های ۲۰۱۹، برنز قهرمانی اروپا ۲۰۱۹ و یک طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان شد و به دیدار رده بندی رفت.

او روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف رادوا سعید از مصر و دارنده یک نقره و دو برنز کاراته وان های ۲۰۱۹، برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۶ و طلای امیدهای جهان ۲۰۱۵ خواهد رفت.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار یک بر صفر ویداد آرو از الجزایر را برد سپس ۲ بر یک مغلوب مایا چارر از سوئیس شد و از دور رقابتها کنار رفت.

علی اصغر آسیابری دیگر نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم بود که در اولین مبارزه مقابل یرمیک آینازاروف از قزاقستان پس از تساوی ۲ بر ۲ با قانون سنشو برنده شد اما در دومین دیدار ۲ بر یک نتیجه را به عبدالرحمان سنه از سنگال واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

لیگ جهانی کاراته وان فرانسه شنبه در کاتای تیمی بانوان، کاتای انفرادی مردان و اوزان ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم بانوان و ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان پیگیری می شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *