تاریخ سازی مهاجم جدید دورتموند در ۵۷ دقیقه


هالند

خرید جدید بوروسیا دورتموند تنها بعد از دو بازی توانست یک رکورد جدید را در تاریخ رقابت های بوندسلیگا به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در آغاز هفته نوزدهم رقابت های بوندسلیگا در خانه از کلن پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی برسد. بازهم ستاره دورتموند اریک هالند خرید جدید این تیم بود که توانست بعد از دو بازی یک رکورد جدید را در تاریخ بوندسلیگا به نام خود به ثبت برساند.

هالند در این دیدار هم به عنوان بازیکن جایگزین در دقیقه ۶۵ وارد میدان شد و توانست ۲ گل به ثمر برساند.

او در دیدار قبلی هم به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شده بود و هت تریک کرده بود.

طبق اعلام شبکه اوبتا، هالند تنها در ۵۷ دقیقه توانسته با پیراهن دورتموند ۵ گل به ثمر برساند که این یک رکورد در تاریخ رقابت های بوندسلیگا به شمار می‌آید و قبل از این بازیکن هیچ ستاره دیگری نتوانسته که در ۵۷ دقیقه ۵ گل به ثمر برساند.

این بازیکن ۱۹ ساله در فصل نقل و انتقالات زمستانی با ۲۰ میلیون یورو از رد بول سالزبورگ اتریش به بوروسیا دورتموند پیوست. او در ۵۷ دقیقه ۵ گل به ثمر رسانده است این درحالی است که پاکو آلکاسر دیگر مهاجم دورتموند از آغاز فصل تا الان ۵ گل به ثمر رسانده است.

دوتموند با پیروزی که در این دیدار به دست  آوردهم امتیاز با بایرن مونیخ در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند. شاگردان فاوره شروعی توفانی در دور برگشت داشته اند و در ۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده اند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *