ایستگاه سی و هفتم مردم سالاری

سرویس سیاسی سادس:  رهبر انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته انتخابات را از مهم‌ترین عوامل اقتدار کشور دانستند که نظام را بیمه و دشمن را مایوس می کند.

ایشان با اشاره به تلاش دشمنان برای بی‌انگیزه کردن مردم از حضور در انتخابات، اظهار داشتند باید همه مراقب باشیم که مبادا دشمن این خواسته را محقق و انتخابات را کم‌رنگ و بی‌رونق کند.

 با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب شرط لازم برای اینکه انتخابات پیش رو بتواند کشور را در برابر تهدیدهای فزاینده بیرونی و ناملایمات درونی بیمه کند، این است که امکان برگزاری انتخابات رقابتی، عادلانه و قانونی به عنوان مقدمه برگزاری یک انتخابات پرشور برای همه ایرانیان فراهم شود. 


اقدامات و رویکردهای عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به گونه‌ای باشد که زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم سیاسی را هموار و مشارکت حداکثری مردم را زمینه‌سازی کند چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات عامل خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می باشد.


همه دلسوزان انقلاب باید با امید بخشی به مردم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند و بدون جانبداری و فقط در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم به وظایف خود عمل کنند.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج و قدرت و اقتدار در منطقه و بین الملل حضوری پررنگ دارد.بنابراین بر طبق این اقتدار باید با برگزاری انتخاباتی فراگیر و سالم و با مشارکتی بی نظیر مردم یکبار دیگر این عظمت و صلابت را به جهانیان نشان دهند.

باید فرصت حضور همه جریانات و تفکرات انقلابی را در انتخابات را مهیا کرد و برای آنها فرصتی برابر برای راه یابی به مجلس شورای اسلامی را بوجود آورد تا حقی ازکسی پایمال نشود.

اگر مردم به ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات اعتماد کنند با رغبت بیشتری برای حضور حداکثری در پای صندوقهای رای حاضر می شوند.در حال حاضر دغدغه ها ما باید فراهم ساختن شرایط لازم برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات باشد تا حماسه دیگری را رغم بزنیم.

باید با خدمتگذاری بی منت به مردم و مقابله با هرگونه جریانات ضد انقلابی باعث جلب مردم برای مشارکت در مسیر انقلاب اسلامی شویم.کارگزاران انتخابات باید با دقت فراوان بر طبق قانون به وظایف خود عمل واجرای  دقیق قانون را ملاک ومعیار خود قرار دهند.

رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و پرهیز ازهرگونه دخالت در امر انتخابات به نفع یا زیان داوطلبان مهمترین انتظار از مسئولان برگزاری انتخابات ۹۸ است.


باید با خدمتگذاری بی منت به مردم و مقابله با هرگونه جریانات ضد انقلابی باعث جلب مردم برای مشارکت در مسیر انقلاب اسلامی شویم.کارگزاران انتخابات باید با دقت فراوان بر طبق قانون به وظایف خود عمل واجرای  دقیق قانون را ملاک ومعیار خود قرار دهند.

رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و سلامت آن دارند، لذا باید از این ظرفیت برای برگزاری انتخاباتی پرشور استفاده شود.اطلاع‌ رسانی و آگاه سازی مردم در خصوص این رویداد برای تحقق مشارکت گسترده و همه جانبه بسیار حائز اهمیت است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *