ستاد مدیریت بحران خاش در حالت آماده باش قرار گرفت


سادس/سیستان و بلوچستان شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ارائه خدمت شایسته به مردم و مقابله با هرگونه حوادث احتمالی ناشی از بارش های سنگین ستاد مدیریت بحران این نهاد در حالت آماده باش قرار گرفته است.

عبدالمجید تمندانی در گفت وگو با سادس افزود: هم اینک افزون بر 200 نفر از نیروهای سخت کوش شهرداری خاش در قالب ۶ اکیپ در محلات و مرکز شهر با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات سنگین مشغول خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و وزش باد، ستاد بحران شهرداری خاش از صبح امروز جمعه ۴ بهمن در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و اقدامات عملیاتی این ستاد در حوزه‌های مختلف در سطح شهر آغاز شده است.

تمندانی ادامه داد: با توجه به وقوع بارش ها از امروز جمعه اکیپ ‌های خدمت رسانی شهرداری خاش متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به امکان آبگرفتگی معابر در بارندگی‌ بیان داشت: در جلسات ستاد بحران شهرداری خاش گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

شهردار خاش از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و ۳۳۷۲۲۱۴۸ دفتر ستاد مدیریت بحران با شهرداری تماس بگیرند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *